Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

Stig har sikkert rett. Denne må vel være ganske nære cognac i fargen?

https://f92.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1600537

Denne er kanskje nærmere 🤔

https://www.windingroad.com/articles/news/review-2020-bmw-840i-coupe-luxury-performance-meets-practicality-and-economy/

Video:

 

Endret av mslello
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, mslello skrev:

Måtte se om jeg fant en aventurin rød BMW med cognac. Det fant jeg ikke. Men oyster derimot. Det må jeg spekulere litt på kjenner jeg 😎 Får ikke Msport setene i den fargen da dessverre. Men de er ikke aktuelle for oss likevel. 

 

Den der var jo nydelig! Men er oyster ekte skinn? Mener det var flere farger der man ikke fikk ekte skinn? 

Vart også veldig nysgjerrig på hvorfor M-sport seter ikke er aktuelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Skulebollen skrev:

Den der var jo nydelig! Men er oyster ekte skinn? Mener det var flere farger der man ikke fikk ekte skinn? 

Vart også veldig nysgjerrig på hvorfor M-sport seter ikke er aktuelt?

Oyster er skinn, ja.... Det er vel mellom anna Canberra beige som berre vert levert som Sensatec.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Skulebollen skrev:

Den der var jo nydelig! Men er oyster ekte skinn? Mener det var flere farger der man ikke fikk ekte skinn? 

Vart også veldig nysgjerrig på hvorfor M-sport seter ikke er aktuelt?

Oyster er skinn ja 😊

Har ei jente på snart 11 som skal bruke baksetet. På Msport setene får du ikke festet skjerm av noe slag. Den sperrer nok også litt mer utsyn. Men det er muligheten for å kunne se på film på langtur som er avgjørende 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Proppa med utstyr blir det 738kNOK og rekkevidde på så vidt over 400km, tatt i betraktning at man ikke har samme ladenettverk som Tesla hvor det er bare å svippe innom og lade uten kø så begynner det å koste litt. Tror i alle fall at jeg kommer til å prøve bilen live før evt. bestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok noen bedre avtaler som er der ute, jeg bare leste ut konfiguratorpris. Jeg har ingen tvil om at dette er en bedre bil, Model 3 starter jo i grunn på 350k. Min ryker uansett før evt. kjøp av i4. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikler mer og mer på en Dravit Grey i4 M50, men kjenner det er et par småting som irriterer meg (noen av de kan riktignok ettermonteres). Dette gjelder i all hovedsak de blå elementene rundt startknapp og girvelger (kan erstattes av krystallelementer), samt mangel på soft close, B&W lydanlegg og oppgradert skinn. Antar de to siste blir tilgjengelig etter hvert som en option (muligens ved LCI) og/eller når/om Individual blir tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Saltkjelen skrev:

Sikler mer og mer på en Dravit Grey i4 M50, men kjenner det er et par småting som irriterer meg (noen av de kan riktignok ettermonteres). Dette gjelder i all hovedsak de blå elementene rundt startknapp og girvelger (kan erstattes av krystallelementer), samt mangel på soft close, B&W lydanlegg og oppgradert skinn. Antar de to siste blir tilgjengelig etter hvert som en option (muligens ved LCI) og/eller når/om Individual blir tilgjengelig.

Fronten da? Med skiltet på tvers av nyrene som du har kritisert sterkt opptil flere ganger 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Saltkjelen skrev:

Sikler mer og mer på en Dravit Grey i4 M50, men kjenner det er et par småting som irriterer meg (noen av de kan riktignok ettermonteres). Dette gjelder i all hovedsak de blå elementene rundt startknapp og girvelger (kan erstattes av krystallelementer), samt mangel på soft close, B&W lydanlegg og oppgradert skinn. Antar de to siste blir tilgjengelig etter hvert som en option (muligens ved LCI) og/eller når/om Individual blir tilgjengelig.

Ja forsvinner F11 da om det blir kjøp av i4? ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Fronten da? Med skiltet på tvers av nyrene som du har kritisert sterkt opptil flere ganger 😅

Fronten er fortsatt stygg (dog en hel del penere enn normal 4-serie), men skal man ha ny elektrisk BMW så er dette eneste (fornuftige) alternativ.

19 minutter siden, Snagg30 skrev:

Ja forsvinner F11 da om det blir kjøp av i4? ;) 

Nei, om F11en går er det til fordel for en F10 M5 eller F06 M6 Gran Coupe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Saltkjelen skrev:

Fronten er fortsatt stygg (dog en hel del penere enn normal 4-serie), men skal man ha ny elektrisk BMW så er dette eneste (fornuftige) alternativ.

Nei, om F11en går er det til fordel for en F10 M5 eller F06 M6 Gran Coupe.

Enig! Enig på begge! Men jeg synes at det trengs en F06 M6 i nye garasjen omgående sammen med F11 og i3n. 🏎️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Saltkjelen skrev:

Sikler mer og mer på en Dravit Grey i4 M50, men kjenner det er et par småting som irriterer meg (noen av de kan riktignok ettermonteres). Dette gjelder i all hovedsak de blå elementene rundt startknapp og girvelger (kan erstattes av krystallelementer)

Kan også erstattes av denne om man går for karbonfiber lister. Bare blå knappen igjen da. 

Screenshot_20210715-101242_Chrome.thumb.jpg.568ca99e0233d25077e43f9cb94eed8e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...