Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

På 14.7.2021 den 18.48, E.C. skrev:

Proppa med utstyr blir det 738kNOK og rekkevidde på så vidt over 400km, tatt i betraktning at man ikke har samme ladenettverk som Tesla hvor det er bare å svippe innom og lade uten kø så begynner det å koste litt. Tror i alle fall at jeg kommer til å prøve bilen live før evt. bestilling.

Betaler under 650 ink. Originale vinterhjul og serviceavtale. Fullutstyrt foruten setevarme bak, takluke og den beste driver assistenten.. Vinterhjula koster 30k berre dei 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er horrible priser på vinterhjul (30k for små 18"). Hva har dere som har bestilt gjort ift. vinterhjul?

På 15.7.2021 den 10.14, mslello skrev:

Kan også erstattes av denne om man går for karbonfiber lister. Bare blå knappen igjen da. 

Tja, joa. Synes carbon gir et litt ettermontert inntrykk, og det løser jo heller ikke utfordringen med airbag og startknapp. Tenker krystallelementer ville hevet luksusfeelingen på interiøret med ti hakk. Minst. :) 

59 minutter siden, HenrikSolberg skrev:

Vurdert F8x eller blir det for smått? 

En riktig F8x er heller ikke å forakte, men det må være en riktig bil i så fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Saltkjelen skrev:

det er horrible priser på vinterhjul (30k for små 18"). Hva har dere som har bestilt gjort ift. vinterhju

Heilt enig. Hinsides pris. Eg lot vera å bestille vinterhjul. Det er såpass lenge til levering (Q1-22), at eg tenkjer det dukkar opp gode alternativ andre plassar før den tid. 30k for 18" vinterhjul er heilt uaktuelt for min del, i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, HenrikSolberg skrev:

Hva er en riktig F8x i dine øyne?

(mitt siste spørsmål) 🙂

En skikkelig Individual-bil med Individual lakkfarge og fullblods Individual innvendig. :) 

2 timer siden, justemann skrev:

Heilt enig. Hinsides pris. Eg lot vera å bestille vinterhjul. Det er såpass lenge til levering (Q1-22), at eg tenkjer det dukkar opp gode alternativ andre plassar før den tid. 30k for 18" vinterhjul er heilt uaktuelt for min del, i alle fall. 

1 time siden, sluquet skrev:

Jeg gikk for originale 19" til 35.000 :)

Ja, når vinterhjulene i tillegg er mva-frie, så synes jeg prisen var horrible saker. Tydelig at de henter igjen en del av fortjenesten sin på disse i alle fall. Det fornuftige ville jo vært å få tak i noen brukte G-serie felger fra andre modeller i så fall. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må det være noe som skurrer. Jeg har fått pris på 18" vinterdekk til 30 000,- til M440i Gran Coupe....dette er inkl moms. Så her tar tydeligvis forhandlerene seg godt betalt for vinterdekk til i4 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Saltkjelen skrev:

Synes det er horrible priser på vinterhjul (30k for små 18"). Hva har dere som har bestilt gjort ift. vinterhjul?

Mener å huske at det sto 27k for noen skarve 17" i tilbudet da frøkna skulle ha X2en sin.... :stupid:  Så det ble 18" ATS med Michelin X-ICE til 19k. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, har bestilt en i4 men er et par ting jeg fortsatt ikke har tatt en endelig avgjørelse på. Vurderer frem og tilbake om jeg skal ha ventilerte seter eller ikke. Er det noen som har erfaring med om det er stor forskjell i komfort på setene med og uten ventilasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Noob1 said:

Heisann, har bestilt en i4 men er et par ting jeg fortsatt ikke har tatt en endelig avgjørelse på. Vurderer frem og tilbake om jeg skal ha ventilerte seter eller ikke. Er det noen som har erfaring med om det er stor forskjell i komfort på setene med og uten ventilasjon?

Jeg har ventilerte seter. Jeg merker ikke noen forskjell om jeg skrur dem på - så dette ville ihvertfall jeg ha kuttet ut om jeg skulle ha ny bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Saltkjelen skrev:

Style 868 uten skjermbreddere bak.

1004530690_Skjermbilde2021-07-19kl_22.00_22.thumb.png.d27eb0798701081334c5649c7cb4e822.png
1035190267_Skjermbilde2021-07-19kl_22_00_30.thumb.png.7f07431e749282f53c094b2f50ac0ded.png

Med litt senk, må det jo bli bra det? Regner med at mang bare trenger å skifte fjærer foran og kan senke på diagnose bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...