Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Helt enig, men hvor er Kina når vi trenger dem 😅

@fupsaker

Lekker bil, kvitt deg med Audien nå 👍

Den ligger ute, foreløpig bare skambud. Går nok via forhandler på et tidspunkt. ;) 

 

51 minutter siden, [space] skrev:

nice video @fupsaker

Ser den trenger spacers som første mod. :)

 

Takk! Ja, mulig, men ikke førstepri. Må få på 19toms vintergummi først. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Specimen151 skrev:

Dritfin. Ble bra uten for mye Shadow Line med grå bil, bra kombinasjon. 20 tommere?

Takk, gleder oss. Skulle egentlig ha San Remo-green, men kona stemte for grå. :) Ja, det er 20 toms med performance-dekk, men de skal nok av til fordel for noe mere rullevennlig. Vi får se. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en veldig fin farge på de bildene. Har bare sett den “live“ på en x5 i butikk, likte den veldig godt. Når jeg ser på YouTube på diverse m4, så blir den veldig lys. Litt skeptisk🤔

Hva består utvidet M-tecnich pakke av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Z800 skrev:

Det var en veldig fin farge på de bildene. Har bare sett den “live“ på en x5 i butikk, likte den veldig godt. Når jeg ser på YouTube på diverse m4, så blir den veldig lys. Litt skeptisk🤔

Hva består utvidet M-tecnich pakke av?

Større bremser foran og noe mer kjøling på motorene visstnok. Så bilen ble naturlig nok noe dyrere, men vi får se hva totalen blir. Blir den regnet som en skikkelig ///M-bil må jeg si den forsvarer prisen jeg har fått svært godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2021 den 17.53, fupsaker skrev:

Her finner dere linken til min slik den blir seende ut. ;) 

https://webfrontend.evecp.bmw.cloud/22e2eca

 

F9F49A6C-3460-44F5-9712-019637559124.jpeg

Hvordan får du rendret bilen så bra? Er jo mye bedre kvalitet enn på siden til bmw. Brooklyn grey ser helt feil ut i konfiguratoren. La til et bilde av brooklyn grey i mørkt innelys. Syns den ser meget bra ut.

er det mulig å se brooklyn grey i samme kvalitet som den i dravit grey?

AF229182-518E-4D2C-88CE-A441633B1B70.png

D847B1A0-BF78-46C0-82FF-1109237143BA.jpeg

Endret av Underground1983
La til bilder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Z800 skrev:

Det var en veldig fin farge på de bildene. Har bare sett den “live“ på en x5 i butikk, likte den veldig godt. Når jeg ser på YouTube på diverse m4, så blir den veldig lys. Litt skeptisk🤔

Hva består utvidet M-tecnich pakke av?

Dravit grå er en ganske så mørk farge, så godt mulig det ikke har vært den fargen dersom bilen så veldig lys ut på YouTube. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Underground1983 skrev:

Hvordan får du rendret bilen så bra? Er jo mye bedre kvalitet enn på siden til bmw. Brooklyn grey ser helt feil ut i konfiguratoren. La til et bilde av brooklyn grey i mørkt innelys. Syns den ser meget bra ut.

er det mulig å se brooklyn grey i samme kvalitet som den i dravit grey?

AF229182-518E-4D2C-88CE-A441633B1B70.png

D847B1A0-BF78-46C0-82FF-1109237143BA.jpeg

Jeg er helt rå i photoshop. ;) Neida, fikk qr-kode fra min selger som viser flere bilder av bilen, samt video inn- og utvendig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2021 den 20.14, fupsaker skrev:

Takk, gleder oss. Skulle egentlig ha San Remo-green, men kona stemte for grå. :) Ja, det er 20 toms med performance-dekk, men de skal nok av til fordel for noe mere rullevennlig. Vi får se. :) 

Gratulerer med bil og et bra kjøp blandt ev alternativene! . Litt synd med fargen men kona må vel få ha litt å si og 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...