Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, du har helt rett, blingset på linjene, det var faktisk M seatbelts som kostet 2.700,-, beklager. Samme pris for shadowline lykter.

Jeg så på portimaoblå bil idag  på Bavaria, og synes den var fin, men har ikke sett denne tanzaniteblu fargen live. Følte den ble litt mørk, da jeg har bestilt Carbonpakke synes jeg litt lysere farge ble ok, men kanskje jeg må tygge litt på det. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Haroni skrev:

@Maxmek mistenker at du har 2.700,- for shadow line lykter. I min kontrakt er 488 blank, mens M sportseter er 8.800,-. Kan ikke se noe 48Z i kontrakten, men kan ha noe med at jeg undertegnet min medio juni.

Ellers som @Maxmek takker jeg for innspill her på forumet. Har i kontrakten FPB, men vil gå over til TB2 etter å ha vært innom Bilia. Kan være lyset i lokalene som gjorde at jeg falt helt pladask for denne fargen. Det stod mellom denne og DG, men nå er jeg ikke i tvil.

20210826_135009.jpg

20210826_135018.jpg

20210826_135042.jpg

20210826_135054.jpg

Denne M440i er jo helt rå....

Skjønner at @Fredrik 90 sjesker på den :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også valgt utvendig C pakke, og som du selv nevner vil den sannsynligvis ikke stikke seg ut med en farge som sort og TB. På annen side kamuflerer mørkere tone sikkert litt mer av den mye omdiskuterte grillen, noe som fremkommer av bilder. Liker overgangen med en sort list.

Og tro meg, hadde det ikke enkelt med å forlate Bilia i går så full forståelse for Fredrik. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Haroni skrev:

Har også valgt utvendig C pakke, og som du selv nevner vil den sannsynligvis ikke stikke seg ut med en farge som sort og TB. På annen side kamuflerer mørkere tone sikkert litt mer av den mye omdiskuterte grillen, noe som fremkommer av bilder. Liker overgangen med en sort list.

Og tro meg, hadde det ikke enkelt med å forlate Bilia i går så full forståelse for Fredrik. 😁

Må bare nevne at en kollega av meg hadde bil med carbondetaljer, bla rundt grillen (ikke bmw) den ble faktisk stjelt, kostet 19.000,- for ny, og han måtte ut med 5.000,- i egenandel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Maxmekforsikringen på Model 3 P har ligget på rundt 10-12k for 16k km hos meg. Gikk litt opp etter første år når folk hadde rukket å krasje litt. Pris med 75% bonus. Max kasko. Relativt billig sammenlignet med min E61 som er ikke så langt unna, mtp at det er flere ganger med effekt og pris mellom bilene. Den ene var ett år og den andre 15. Med årsavgift var det veldig likt elbilen, men nå har jo sistnevnte fått det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har virkelig fått sansen for i4 M50 nå, så nå er planen å legge ut min F11 for salg. Har tenkt å selge denne før jeg bestiller siden vi har 2 biler. Men planen er å bestille en i4 M50 i mineralhvit metallic og interiør vernasca cognac. Tror det blir en fin farge kombinasjon, liker mineralhvit fra min tidligere F06 :) Alternativet er å gå helt andre veien å se på aventurinrot III metallic :P

Utstyr får jeg se litt på nærmere, men tror det blir full pakke.

Så da blir det å få lagt ut bilen på finn og satse på at noen vil ha den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Kjennern skrev:

Har virkelig fått sansen for i4 M50 nå, så nå er planen å legge ut min F11 for salg. Har tenkt å selge denne før jeg bestiller siden vi har 2 biler. Men planen er å bestille en i4 M50 i mineralhvit metallic og interiør vernasca cognac. Tror det blir en fin farge kombinasjon, liker mineralhvit fra min tidligere F06 :) Alternativet er å gå helt andre veien å se på aventurinrot III metallic :P

Det går en G30 LCI i området med den rød fargen, og for en bil det er. Den er så grise lekker i forhold til alle andre G30 med plain farger at de blir usynlige i trafikken. Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke vært i tvil om å bytte vekk kjedelig hvit farge til Aventurinrot metallic :) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.8.2021 den 14.25, Kjennern skrev:

Har virkelig fått sansen for i4 M50 nå, så nå er planen å legge ut min F11 for salg. . . 

Da er vi 2 .. 🤓

tenker meg en tur bort på Bilia etterpå og spørre litt

 

Edit. Fikk svar det var opptil 1 år venting på denne hvis jeg bestilte nå! 

Endret av liffi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, justemann skrev:

 

Dette ser unekteleg kjekt ut 😁 ser òg ut til at integrasjonen med mellom Anna Apple Maps funkar betre enn andre versjonar av iDrive (kor kartet vel ikkje kan maksimerast slik som her). Blir spanande å sjå om det òg vert visning i Hud. 

I følge videoen, så skal den vise "next turn" i HUD iallfall.

Erfaringen min fra G20 og Android auto, er at den er veldig sparsom  med info i HUD i forhold til integrert navigasjon. Den integrerte navigasjon er vel også flyttet ut i "sky" nå, så skal være ganske oppdatert den også til enhver tid. 

Endret av mslello
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar på en mail fra Bilia idag: Først og fremst vil jeg infomere deg om at i4 M50 nå har fått produksjon i Q4 2022.  Det vil si, at om du bestiller bil i dag. Har du ikke bilen før Q1/Q2 2023.

Snakker om lang levering ja 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basert på innleggene over kontaktet jeg min forhandler i dag, de bekreftet at det gjaldt nye bestillinger, men mente at jeg (som bestilte i slutten av Juli) ville få den lenge før, sannsynligvis i vår. Men det virket fortsatt spekulativt. De ville få produksjons-slots i november, og da kunne de si mer om når bilene ble levert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...