Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

Skal i møte på onsdag denne uken med Bavaria :) Satser på en mineralhvit  i4 M50, med cognac skinninteriør.
Bør man gå for Supercharged eller bør man bygge selv? Ser Bavaria har kampanje på i4 M50 SC til 659.900,-

Er sikkert noe utstyr man bør ha med som ikke er i den pakka også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fupsaker skrev:

En liten oppdatering her: Vi går for 19" 861M med performancedekk på sommeren og M Technology pack. Da får vi litt kortere, men levelig rekkevidde. Ikke skjermbreddere riktignok, men blir nok spacer e.l. uansett. Og produksjon er enda ikke låst, så kan jo endre til det. 😁

Noen grunn til og gå for performance dekka? Vurderer selv og droppe 20" p.g.a skjermbredderne og heller gå for 861m som deg, dog med vanlige dekk

 

@Kjennern

Har ingenting for seg og gå for supercharged iforhold til kostnad.. 

Jeg gikk for fully charged og droppet beste kjøreassistent, takluke og setevarme bak. Ellers alt som en supercharged har + div. Dilldall. 

Kostnaden ble den samme og plusse på utstyr selv vs velge en pakke

 

 

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Skulebollen skrev:

Noen grunn til og gå for performance dekka? Vurderer selv og droppe 20" p.g.a skjermbredderne og heller gå for 861m som deg, dog med vanlige dekk

 

@Kjennern

Har ingenting for seg og gå for supercharged iforhold til kostnad.. 

Jeg gikk for fully charged og droppet beste kjøreassistent, takluke og setevarme bak. Ellers alt som en supercharged har + div. Dilldall. 

Kostnaden ble den samme og plusse på utstyr selv vs velge en pakke

 

 

Eneste forskjellen for 4000 ekstra får man bedre kjøling for motorene og én tomme større bremser fremme. Mister et par mils rekkevidde fra 477km til 456. Med 20" ville det være 416... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Er det stadig levering i 2023 for de som bestiller nå?

Det er hva sol blir sagt i i4 Owners club Norway på FB. Det første jeg fikk var produksjonsstart i januar '22 og levering etter det. Nå ser det ut til at vi kan forvente før jul. Skal sies at bestillingen min gikk samme dag som lansering, så jeg er relativt langt fremme i køen. I alle fall hos Bavaria Oslo. 😁😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kjennern skrev:

Fått tilbud på en i4 M50. Puttet på det meste utenom karbon, endte opp på 730 ca. Produksjon er Q4-22.
Siden jeg ikke har storkunde fordeler så er det vel ikke så mye å gjøre med prisen.

Går for 19" sommer og 18" vinter.

Er uhyre romslige på den storkunderabatten 😅 Hadde pusha på litt til hadde jeg vert deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Skulebollen skrev:

Er uhyre romslige på den storkunderabatten 😅 Hadde pusha på litt til hadde jeg vert deg

Jeg også, tror du har snakket med feil forhandler. :) Ring Tobias hos Bavaria Oslo, han hjelper deg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skulebollen skrev:

Er uhyre romslige på den storkunderabatten 😅 Hadde pusha på litt til hadde jeg vert deg

 

1 time siden, fupsaker skrev:

Jeg også, tror du har snakket med feil forhandler. :) Ring Tobias hos Bavaria Oslo, han hjelper deg. :) 

Har prøvd faktisk, kom ned til 724’ så jeg må være ganske dårlig på det her 😂.

Om deres selger vil selge til en som er klar send dem gjerne min vei 😇. Kan ta det på PM evt .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Hør med Bilia Skøyen dere som sliter med rabatt. Vi bestiller flest Bmw’er i Norge fra dem. Kjempe ålreite selgere

Bare litt sånn på siden, hvilke BMW modeller er det som det går mest av på leasing nå om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...