Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Haroni skrev:

Ble tipset på Bilia Skøyen at Cognac har en tendens til å se litt slitt ut etter en halvt års normal bruk. Derav gikk jeg over på svart interiør med blå sømmer.

Det er iallfall bare tull og tøys, nå har jeg kjørt med Cognac interiør i min G30 i over to år. Har tidligere kun hatt sort skinn i mine BMWer, og Cognac blir ikke noe fortere skittent eller slitt enn sort. Jeg går også over skinnet med skinnrens en gang i året og ville således oppdaget unormale slitasje. Så det er bare å spekke tilbake til Cognac om du har lyst, eneste ulempen er at du aldri vil ha sort igjen 😅

Mitt tips er at man skal ikke tro på alt bilselgere serverer deg, tro meg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kjennern skrev:

Estimert Q4-22 produksjon. Så vi får se hva det blir til :) har god tid på salg av F11 😂

Gratulerer med bestilling, da blir det Gran Coupe på deg igjen 👍

Men du er tålmodig, over ett år til bilen skal lages. Kalenderen viser vel fort 2023 før du får bilen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut av ren nysgjerrighet (både bilmessig og juridisk) - hva er kontraktsvilkårene vedrørende potensiell mva. på elbiler? 

Det er vel tale om at det fort kan bli mva. på beløpet som overstiger 600 000 kroner. Således er det ikke tale om store beløp her ettersom få bestillinger har en høyere pris enn 700 000 kroner (ergo vil det da kun bli 25 000 ekstra på toppen av dette), men hadde vært interessant å vite om BMW lover en gitt totalpris eller tar forbehold hva gjelder avgiftsøkninger (og eventuelt også valutajusteringer så langt frem i tid). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Walkabout skrev:

Ut av ren nysgjerrighet (både bilmessig og juridisk) - hva er kontraktsvilkårene vedrørende potensiell mva. på elbiler? 

Det er vel tale om at det fort kan bli mva. på beløpet som overstiger 600 000 kroner. Således er det ikke tale om store beløp her ettersom få bestillinger har en høyere pris enn 700 000 kroner (ergo vil det da kun bli 25 000 ekstra på toppen av dette), men hadde vært interessant å vite om BMW lover en gitt totalpris eller tar forbehold hva gjelder avgiftsøkninger (og eventuelt også valutajusteringer så langt frem i tid). 

Så nøye har jeg ikke lest min, men sender deg den gjerne for gjennomlesing? :) 

De har i alle fall sikret seg med inntil 8% økning uten å kunne gå fra kontrakten, om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Skulebollen skrev:

Dette er jeg også veldig nysgjerrig på! Forsto det slik på selger at jeg risikerte og måtte betale mva. Men hva med valuta endringer 🤔? Og kan den isåfall bli billigere også? ( Tviler 😂 )

Tror ikke den synker i pris, dessverre. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, fupsaker skrev:

Så nøye har jeg ikke lest min, men sender deg den gjerne for gjennomlesing? :) 

De har i alle fall sikret seg med inntil 8% økning uten å kunne gå fra kontrakten, om jeg ikke husker feil.

6% i min kontrakt om prisen øker før den kan termineres, 8% av kjøpesum ved avbestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais folkens! :) 

Nå har jeg ikke hatt BMW siden E39 for mange år siden, og ENDELIG skal jeg tilbake til riktig bilmerke! 

Bestilte i slutten av august en i4 M50 Fully charged ( med litt ekstra snadder såklart ) 

Levering ser ut til å bli Q3 - 22 

Hva syns dere ? (Se bort ifra felger, Da jeg skal handle sommerfelger utenom selv og de originale blir vinterfelger. ) 

 

https://webfrontend.evecp.bmw.cloud/5f4d874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...