Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Av hva min forhandler sier, så gjelder dette M-stoler også (er dette jeg skal/skulle ha). De eneste setene som ikke blir påvirket av halvledermangel er komfortseter til X5/X6/X7, 5-serie, 6-serie GT og 7-serie. 

Det er utrolig kjipt at det rammer de setene også. Føler de er litt obligatorisk på en slik bil, spesielt når man kan få dem med Individual.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått bestilt en i4 M50. Levering regnet de med skulle bli 4 kvartal neste år. Fryktelig vanskelig å velge ekstrautstyr. Puttet på 19" 859M med det meste utstyret utenom Individual Skinntrukket dashbord, M seat belts, M Carbon exterior package, Setevarme fram og bak og Elektrisk Soltak (har det på 530e`n jeg har nå, men tror ikke jeg kommer til å savne det,,,)
Det jeg forsatt er veeeeldig i tvil om er om jeg skal beholde Alcantara/Sensatec setet eller spandere på Sensatec perforated i cognac eller Skinn 'Vernasca' Cognac sportsseter. Har nappa på 530e`n jeg har nå som jeg liker godt, men det er jo ikke mulig å få.... 
Hva synes dere her.... er Alcantara/Sensatec gode greier å "bra nok" til denne bilen? ;-) 

 

i4 M50 1.PNG

i4 M50 3.PNG

i4 M50 4.PNG

 

i4 M50 6.PNG

Endret av Juul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Juul skrev:

Da har jeg endelig fått bestilt en i4 M50. Levering regnet de med skulle bli 4 kvartal neste år. Fryktelig vanskelig å velge ekstrautstyr. Puttet på 19" 859M med det meste utstyret utenom Individual Skinntrukket dashbord, M seat belts, M Carbon exterior package, Setevarme fram og bak og Elektrisk Soltak (har det på 530e`n jeg har nå, men tror ikke jeg kommer til å savne det,,,)
Det jeg forsatt er veeeeldig i tvil om er om jeg skal beholde Alcantara/Sensatec setet eller spandere på Sensatec perforated i cognac eller Skinn 'Vernasca' Cognac sportsseter. Har nappa på 530e`n jeg har nå som jeg liker godt, men det er jo ikke mulig å få.... 
Hva synes dere her.... er Alcantara/Sensatec gode greier å "bra nok" til denne bilen? ;-) 

 

i4 M50 1.PNG

i4 M50 3.PNG

i4 M50 4.PNG

i4 M50 5.PNG

Hadde jeg vært deg hadde jeg uten noen tvil bestilt med skikkelig skinn seter og ikke minst kjør på med skinntrukket dashbord når du allerede skal bruke så mye på ny bil. Det har vanvittig mye å si på hele opplevelsen av interiøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Snagg30 skrev:

Hadde jeg vært deg hadde jeg uten noen tvil bestilt med skikkelig skinn seter og ikke minst kjør på med skinntrukket dashbord når du allerede skal bruke så mye på ny bil. Det har vanvittig mye å si på hele opplevelsen av interiøret.

Er veldig lysten på å bytte til Skinn 'Vernasca' Cognac sportsseter, men ser at det egentlig ikke er mye av dashbordet man ser p.g.a. den store/lange skjermen. Tviler litt på at man derfor opplever så stor forskjell på dashbordet med kunstskinn vs ekte skinn. I dette tilfelle er det jo også forskjellige farger. Er vel heller ingen forskjell på øvre del av døra....?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp bilen for deg selv og ikke for nestemann. Jeg digger alcantara, mens noen mener det blir for lite premium. Enkelte tåler ikke annet enn sort skinn, etc.

Jeg har ikke alle prisdifferansene i hodet og det er riktig at bilen kan være lettere solgt med bestemt utstyr, men man får (som regel) ikke igjen den ekstra prisen man betaler for ekstrautstyret som man ikke får glede av selv. Dermed ikke noe vits å kjøpe utstyr man ikke ønsker/behøver fra et økonomisk ståsted, blir fort store summer av å kjøpe det ene og det andre. Ergo: man kjøper ikke B&O eller B&W anlegg som koster 40k mer enn Hifi om man er tonedøv og hører på podcast for å få 20k mer i salgspris (vs en lik bil med hifi) når bilen selges igjen om noen år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Juul skrev:

Er veldig lysten på å bytte til Skinn 'Vernasca' Cognac sportsseter, men ser at det egentlig ikke er mye av dashbordet man ser p.g.a. den store/lange skjermen. Tviler litt på at man derfor opplever så stor forskjell på dashbordet med kunstskinn vs ekte skinn. I dette tilfelle er det jo også forskjellige farger. Er vel heller ingen forskjell på øvre del av døra....?

 

Vist du har veldig lyst som du nevner så kjør på! Uansett hva du velger blir det en knall bil. Men om du har lyst på både alcantara og skinn så hadde jeg valgt skinn :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Juul skrev:

Noen her som har noe erfaring eller kunskap om den "generelle" sittekomforen i sportsetene kontra de vanlige Skinn 'Vernasca' setene i i4?

Jeg har fått sitte i M sportstolene hos Bavaria, de er uovertrufne på komfort. Men jeg har ikke kjørt en tur med de og kan følgelig ikke si noe om hvilke som er best på tur. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... ikke lett dette, men tror jeg bytter til 'Vernasca' Cognac sportsseter. Hvis ikke vil jeg nok slite med en liten følelse av anger...😜

Håper inderlig Cognac og Tanzanite Blue 2 passer bra sammen da🤞🥴... ikke så flink til å se for meg fargekomboer før jeg ser det i virkeligheten...😄 
Ligger på 600.000 blank nå, men regner med at det bare er det over 600k som det event. må betales moms på...
Årene går alfor fort og plutselig er en gammel og senil... så dette er det eneste positive framover nå..... neste året med venting kommer til å gå syyyykt sent👍😂🤣

Endret av Juul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Juul skrev:

hmm... ikke lett dette, men tror jeg bytter til 'Vernasca' Cognac sportsseter. Hvis ikke vil jeg nok slite med en liten følelse av anger...😜

Håper inderlig Cognac og Tanzanite Blue 2 passer bra sammen da🤞🥴... ikke så flink til å se for meg fargekomboer før jeg ser det i virkeligheten...😄 
Ligger på 600.000 blank nå, men regner med at det bare er det over 600k som det event. må betales moms på...
Årene går alfor fort og plutselig er en gammel og senil... så dette er det eneste positive framover nå..... neste året med venting kommer til å gå syyyykt sent👍😂🤣

600 blank var hyggelig, hvilke pakker har du da gått for? Vi er høyere, dessverre.. 😛 Vi gikk for supercharged med det meste av utstyr, røde bremsekalippere, M technology pack, varme foran og bak, personal eSIM. Og 19" Performance-hjul da.. :D 

Endret av fupsaker
Leste ikke godt nok. :p
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilde av bare utstyret slik den ser ut nå med Fully Charged + noe i tillegg. Dette er uten vinterhjul (har mulighet til å skaffe noen bra og rimligere). Kommer nok til å justere noe med utbytting til sportsseter og legge til BMW Individual Shadow Line lykter. Mulig fjerne Personal eSIM... er noen her som har meninger om det er noe vits å ha....?

IMG_20210917_171137.thumb.jpg.56133136fd617797d5624c0fa171b21f.jpgIMG_20210917_171119.thumb.jpg.0f623984bdca6fa063a702d8e13eca56.jpg

Endret av Juul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Mht. den lave prisen på personal eSIM, mener jeg det i alle fall er dumt å spare inn de kronene der. Uten at jeg kjenner til detaljene i utstyrsfunksjonen, antar jeg den får en viktig funksjon ift. multimedia/nettverksfunksjoner m.v. i bilen.

Er litt slik jeg også føler, selv om de på Bilia ikke heeelt kunne gi noe klart svar på hva det kommer til å brukes til. Men verden blir mer og mer digitalisert og tenker at det kanskje kan være noen funksjoner i framtiden som må ha det...🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...