Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

Litt om esim her tror jeg: https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0341435EN/bmw-group-and-vodafone-integrate-5g-and-personal-esim-networking-into-a-vehicle-for-the-first-time?language=en

Har du en operatør som støtter esim kan du vel ha full tilgangen til mobilen i bilen uten at mobilen er med og det virker som du også mest sannsynlig får bedre 5g dekning i bilen ved å aktivere esim slik jeg forstår det. Vet ikke om 5g radio er aktuelt for Norge - vi er jo litt lengre framme og har DAB+😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at eSIM er en grei funksjon som man får mer bruk for i fremtiden, men argumentet om at du kan ha tilgang til mobilting når du ikke har mobilen med er litt tynt. Hvor ofte skjer dette? Kan ikke huske sist jeg var i bilen uten mobil. Blir som å ha eUnderbukser, for den gangen du er i bilen og har glemt underbuksa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, fupsaker skrev:

Jeg har fått sitte i M sportstolene hos Bavaria, de er uovertrufne på komfort. Men jeg har ikke kjørt en tur med de og kan følgelig ikke si noe om hvilke som er best på tur. :) 

Hvordan er de i forhold til M5 setene? De er de beste setene jeg noengang har hatt. Bedre enn comfort setene i X5 Er det noen størrelsesforskjell på dem? Bredde/høyde osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Underground1983 skrev:

Hvordan er de i forhold til M5 setene? De er de beste setene jeg noengang har hatt. Bedre enn comfort setene i X5 Er det noen størrelsesforskjell på dem? Bredde/høyde osv.

Lenge siden jeg har sittet i setene fra M5, men mener å huske de er noe kraftigere/bedre polstret. Og muligens flere innstillingsmuligheter? De er vel også noe større enn M-setene i i4/4-serie/3-serie etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Juul skrev:

ha... nå ble valget letter😁 Ble først nå klar over at Individual Skinntrukket dashbord har sort skinntrukket underdel også😂 Jeg synes sort underdel ser best ut. Hva synes dere😉

kunstskinn.PNG

2110961291_ekteskinn.PNG

Hatt denne problemstillingen selv, den gang i en E39. Personlig syns jeg farget underdel ser best ut. Men smaken er som baken, delt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er penest i det øverste bildet, med cognac på nedre del av dashbordet. Men ta det man selv vil ha er vel regelen man bør følge når man kjøper bil.

Ellers vil jeg si at Cognac interiør har en farge som ser mye bedre ut i virkeligheten enn i konfiguratoren. I hvertfall er det slik i 3-serien - håper det er slik på I4 også. 

 

 

Screenshot_20210918_230659.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Juul skrev:

ha... nå ble valget letter😁 Ble først nå klar over at Individual Skinntrukket dashbord har sort skinntrukket underdel også😂 Jeg synes sort underdel ser best ut. Hva synes dere😉

kunstskinn.PNG

2110961291_ekteskinn.PNG

Synes det helt klart er finest med sort underdel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Juul skrev:

ha... nå ble valget letter😁 Ble først nå klar over at Individual Skinntrukket dashbord har sort skinntrukket underdel også😂 Jeg synes sort underdel ser best ut. Hva synes dere😉

kunstskinn.PNG

2110961291_ekteskinn.PNG

For meg er det øverste bilde uten tvil det peneste alternativet, føles enda mer premium en sort skinn. Vi bestilte slik når vi bestilte vår 3-serie en stund tilbake. Blir bare bedre og bedre den bilen din med de nye valgene du tar :D  

 

30D9C125-0D2A-415B-88D2-618B25F5D20B.thumb.jpeg.1794538a0df3f7d9a944df8ec1893bd3.jpeg002651A1-B356-4649-8B2F-ED6E95CFE220.thumb.jpeg.faa1f69088daadd66c65600d50afbec2.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nesten litt rart (og omvendt ift. øvrige BMWer) at det blir sort underdel når man velger skinntrukket dashbord. Normalt sett er dashbordet sort under, men blir endret til setenes farge når man får det skinntrukket. Vil uansett tro dette blir mulig å endre på ifm. BMW Individual fra mars. Da kan man også (dersom det blir samme tilvalg som med dagens G20) velge skinn og farge på nedre del av dørtrekk samt midtkonsoll.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Ja, det er nesten litt rart (og omvendt ift. øvrige BMWer) at det blir sort underdel når man velger skinntrukket dashbord. Normalt sett er dashbordet sort under, men blir endret til setenes farge når man får det skinntrukket. Vil uansett tro dette blir mulig å endre på ifm. BMW Individual fra mars. Da kan man også (dersom det blir samme tilvalg som med dagena G20) velge skinn og farge på nedre del av dørtrekk samt midtkonsoll.

 

Jeg tror du muligens må hjelpe meg å få tak i det til vår, om vi får den tidlig da. 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...