Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Saltkjelen said:

Må si San Remo Green virker mer og mer spennende etter hvert som jeg ser bilder og filmer av den. Èn ting er i alle fall sikkert - det må bli US-lykter så man får de orange sidemarkeringslysene. Herregud så lekkert! :) 

Ja, utrolig stilig. Får referanser til sidemarkeringslysene på F36 pre-LCI med LED :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk anledning til å se M440i Gran Coupe på BMW Welt, også i en rødfarge som ikke var gal. Men fronten på bilen gjør at man må velge en mørk farge for å maskere bort fronten så mye som mulig. Ellers så synes jeg bilen har flotte proporsjoner, det er en utrolig lekker bil fra alle vinkler bortsett fra rett forfra. Dette kan bli veldig spennende 👍

A8C35002-4DCE-438E-8480-543997B00F55.thumb.jpeg.0273b4b8422b7e23896a220604bf356a.jpeg

43FCDC6A-AFA9-4F28-86A8-10B2E56242DB.thumb.jpeg.bcedf32d35ed4ae66afac1ffaac531a2.jpeg

86DE8EB1-A1C9-4E85-8863-499F70BE9ECB.thumb.jpeg.5896c4edfba85120d72d9a353a859b4f.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg har alt både klima og varme i baksetene, bare tull og vas. Men for å få digitalt klimapanel på G30 så må man har firesoners klima som også har varme i setene bak. Hver gang jeg har hatt folk der så må jeg sjekke at ikke varmen i setene er satt på, gidder ikke å kjøre rundt ukesvis med varmesetene på bak bare fordi passasjerene glemte å skru dem av. På elbil vil jo dette ha også ha en liten betydning for strømforbruket, nei dette synes jeg bare er en gimmik.

Ja, vi får se om noen år når hun ikke har barnesete lenger. På G20'n så kunne du styre klimapanelet bak fra idrive skjermen. Det var genialt. Håper varme i baksetet ligger inne der også. Men så lenge bilen er låst ett kvarter blir det vel uansett slått av før neste tur? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9/24/2021 den 22.24, Fredrik 90 skrev:

...gidder ikke å kjøre rundt ukesvis med varmesetene på bak bare fordi passasjerene glemte å skru dem av. På elbil vil jo dette ha også ha en liten betydning for strømforbruket, nei dette synes jeg bare er en gimmik.

Du vet at dette nullstilles når bilen har vært avslått i 15 minutter, eller kjører du rundt kontinuerlig i ukesvis uten pauser?

Endret av f1-gubben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Nullstiller seg ikke foran, ikke i G30 som jeg har iallfall.

Du har ikke en regel som slår på varmen automatisk i G30'n da? Synes å huske at det gikk litt sport i å være så kjapp inne på butikken at setevarmen fremdeles stod på. Det må nå har vært helt siden E39?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, mslello skrev:

Du har ikke en regel som slår på varmen automatisk i G30'n da? Synes å huske at det gikk litt sport i å være så kjapp inne på butikken at setevarmen fremdeles stod på. Det må nå har vært helt siden E39?🤔

Under 10 grader kommer setevarmen automatisk på, optionalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mslello skrev:

Du har ikke en regel som slår på varmen automatisk i G30'n da? Synes å huske at det gikk litt sport i å være så kjapp inne på butikken at setevarmen fremdeles stod på. Det må nå har vært helt siden E39?🤔

Jo den hadde sånn at den gikk på ved under 5 grader. Men dette slo jeg av ettersom jeg har bilen i isolert garasje så var det ikke behov. Skal jeg være helt ærlig å bruker jeg ikke setevarmen så mye, blir ikke sååå kaldt her føler jeg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...