Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

Min derimot sier i dag at det foreløpig er ingen utstyr som blir berørt på M50 bilene som er bestilt tidlig. Heller at jeg må bestemme meg på endelig utstyrsvalg ila. 2-3 kommende ukene, da det fort kan bli låst.

Endret av Haroni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Bestilte min M50 i Tanzanite Blue, men har blitt litt skeptisk etter å ha sett fargen i "gråvær"🤔. Vurderer å bytte farge.... Har sett en del på Dravitgrå og Brooklyngrå på bilder og YouTube, men aldri sett de i virkeligheten. Er det noen her som har sett de "live".....og er de like fine som på bilder🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Juul skrev:

Hei. Bestilte min M50 i Tanzanite Blue, men har blitt litt skeptisk etter å ha sett fargen i "gråvær"🤔. Vurderer å bytte farge.... Har sett en del på Dravitgrå og Brooklyngrå på bilder og YouTube, men aldri sett de i virkeligheten. Er det noen her som har sett de "live".....og er de like fine som på bilder🙂

Jeg har eid en G21 med Dravit, er en nydelig farge som er pen i både sol og ved mørke skyer. Ekstremt med fargespill, skiller seg veldig ut. En farge som må oppleves for å få riktig inntrykk :) Men jeg kan sterkt anbefale den

 

Noen bilder i sola 

728EE3B5-074D-4BDD-BBA0-25771043E944.thumb.jpeg.6af45d7023e43d1c96f7b3555bb8b16a.jpegEDC9B8FF-E163-41A8-B7DC-F44A4ED17DE5.thumb.jpeg.c7a3ada89eeb2ec55431da9b72249755.jpeg2C56A183-8ED9-4772-9372-25383E0600F6.thumb.jpeg.691f260960b13bccbb3e9fe73f19054c.jpeg

 

Noen bilder i dårlig vær

DE2B9F89-4E7A-4E16-8B69-52BBB9F028FB.thumb.jpeg.a8d38a7b9691be8cf0d9e6b1d9804b5b.jpegB80E78A4-E697-4C46-A088-CE9773429EBA.thumb.jpeg.aa823ee64b2c6d9a1ed598d1ef1f7082.jpeg7F79C775-0DEE-4533-83F5-7A4112A694CD.thumb.jpeg.593f06e33e9e1d92ac25b874c9918a16.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Juul skrev:

Hei. Bestilte min M50 i Tanzanite Blue, men har blitt litt skeptisk etter å ha sett fargen i "gråvær"🤔. Vurderer å bytte farge.... Har sett en del på Dravitgrå og Brooklyngrå på bilder og YouTube, men aldri sett de i virkeligheten. Er det noen her som har sett de "live".....og er de like fine som på bilder🙂

Jeg har bestilt min i brooklyn grey. Så denne live på en m4 competition og syns den er veldig fin. Bildene viser ganske godt hvordan den ser ut live innendørs. Akkurat denne bilen ligger det flere bilder av på finn.no

02795C88-23C6-44C4-8ACB-8831DD34F0A5.jpeg

3407A944-8984-4591-9871-DAB9C8080F84.jpeg

Endret av Underground1983
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Underground1983 skrev:

Jeg har bestilt min i brooklyn grey. Så denne live på en m4 competition og syns den er veldig fin. Bildene viser ganske godt hvordan den ser ut live innendørs. Akkurat denne bilen ligger det flere bilder av på finn.no

02795C88-23C6-44C4-8ACB-8831DD34F0A5.jpeg

3407A944-8984-4591-9871-DAB9C8080F84.jpeg

 

 


Jeg synes den ser utrolig fin ut. Ser like fin ut i 🌧️ som i 🌞. I allefall på film og bilder😉 

 

Endret av Juul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2021 den 13.13, Kjennern skrev:

Selger jeg bestilte av bekrefter at det er esim som er tatt, ikke noe annet enda.

På 6.10.2021 den 14.33, Haroni skrev:

Min derimot sier i dag at det foreløpig er ingen utstyr som blir berørt på M50 bilene som er bestilt tidlig. Heller at jeg må bestemme meg på endelig utstyrsvalg ila. 2-3 kommende ukene, da det fort kan bli låst.

Med all respekt å melde, men her tror jeg ikke selgerne deres har helt kontroll i alle fall. Vil tro BMW.no er fasiten her (hvilket er i tråd med hva min selger sier), og her fremgår det at eSIM er borte, samt at setebreddejustering og korsryggstøtte for passasjersiden kun gjelder for førerstolen. Dette gjelder uavhengig om det er en eDrive40 eller M50, men det er helt riktig at BMW prioriterer utstyret på toppmodellene (ref. artikkelen om mulig mangel på HUD på innstegsmodellene). Du er i alle fall svært heldig om bilen din ikke blir berørt av dette, @Haroni. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Med all respekt å melde, men her tror jeg ikke selgerne deres har helt kontroll i alle fall. Vil tro BMW.no er fasiten her (hvilket er i tråd med hva min selger sier), og her fremgår det at eSIM er borte, samt at setebreddejustering og korsryggstøtte for passasjersiden kun gjelder for førerstolen. Dette gjelder uavhengig om det er en eDrive40 eller M50, men det er helt riktig at BMW prioriterer utstyret på toppmodellene (ref. artikkelen om mulig mangel på HUD på innstegsmodellene). Du er i alle fall svært heldig om bilen din ikke blir berørt av dette, @Haroni. :) 

Dette var svaret :

 

På din bil er restriksjonene som følger:

-          E-sim

Dette fordi du har aktiv seteventilasjon og ikke får restriksjon på passasjersetet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Saltkjelen noe lit må man ha til selgeren 😁 så får vi forsøke å være optimister inntil det kommer andre nyheter. Vi har uansett en spennende uke i vente, da de første testene av bilen skal bli sluppet.

Ellers flotte biler både i Brooklyn og Dravit. Vurderte sterkt sistnevnte, mens syns personlig den ble veldig lys i fint vær når observert på Bilia Skøyen. Er fortsatt på Tanzanite 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kjennern skrev:

Dette var svaret :

 

På din bil er restriksjonene som følger:

-          E-sim

Dette fordi du har aktiv seteventilasjon og ikke får restriksjon på passasjersetet.

Skjønte jeg ikke helt.

De sier de ikke tar lumbago/sidestøtte på passasjerside, for du har valgt seteventilasjon. Men da tar de esim isteden?

 

Jeg var inne å gjorde en endring på fullspekket ix50 for 5 uker siden, og fikk da plutselig bortfall av 488/490-passasjerside og billigere pakke i nye kontrakten. Men esim var kommet opp som gratis option i lista siden jeg bestilte, så vi la til det.

Om det viser seg videre at flere option plutselig forsvinner, det være seg esim, HUD, eller annet. Så er ikke veien lang for meg å prøve å kanselere for å vente til tilvalgene kommer tilbake.

Syntes også det er synd slik BMW løser problemet med å fjerne options. Hvorfor ikke gjøre som Porsche. Der leverer de bilene med utstyret, men uten computere osv. F.eks. elektrisk justerbart ratt er byttet med manuelt, men motorene ligger der. Så du vil få en tilbakekalling for å få satt inn de manglende delene når tilgangen blir bedre igjen.

BMW hadde jo tjent på å la lumbago/sidestøtter og annet utstyr det vil være nesten umulig å ettermontere bli levert med bilen, og isteden hive inn styringen i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten forsmak på en kommende review 😎 Like lekker i regnevær denne fargen😍. Så synd at den i følge noen skal være så "vanskelig".... Jeg vil ta en tur innom et par lakkeringsverksteder og Kvalitet Bilpleie og høre hva dyktige fagfolk sier....😉😊

https://www.instagram.com/p/CUFCaDloKKS/?utm_source=ig_web_copy_link

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...