Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
Akkurat nå, StigJ skrev:

Så nå må man bruke ørten trykk på skjermen før man kan sette på setevarmen eller justere en grad på tempen... Og ikke minst tørke kladdemerker annenhver kilometer 😑

Frykter det.. Regner med at muligheten for å lage regel på ratt og setevarme blir med videre. 

Jeg har min på 3 grader. Men slår den jo av etter 2 minutter, ser ikke ut som det blir like smidig nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, StigJ skrev:

Så nå må man bruke ørten trykk på skjermen før man kan sette på setevarmen eller justere en grad på tempen... Og ikke minst tørke kladdemerker annenhver kilometer 😑

Alternativet er stemmekommando. Må faktisk svelge en kamel og fortelle at det fungerer utmerket i Volvoen. "Hei Google, sett setevarmen på 2".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, ogee1 skrev:

Alternativet er stemmekommando. Må faktisk svelge en kamel og fortelle at det fungerer utmerket i Volvoen. "Hei Google, sett setevarmen på 2".

Det synes jeg ikke er framskritt. Det gir meg ingenting å snakke til ting. Men der er jeg nok i mindretall da, ettersom det tydligvis er det som er inn nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, mslello skrev:

Det synes jeg ikke er framskritt. Det gir meg ingenting å snakke til ting. Men der er jeg nok i mindretall da, ettersom det tydligvis er det som er inn nå.

Samme tenker egentlig jeg. Kan ikke fordra å snakke til ting, hverken mobilen eller smarthus eller annet. Er egentlig ikke så glad i å snakke med folk heller alltid. Men i bilen er det faktisk utrolig praktisk. Trenger ikke å ta henda vekk fra rattet en gang for å justere varme, legge inn rute i navigatoren eller andre ting som kan være greit å få gjort under kjøring.

Endret av ogee1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ingen fan av å snakke til ting, men jeg må si at muligheten til å spille av hva som helst fra Spotify ved å trykke en knapp og videre si sang-tittel/artist er noe av det mest praktiske implementert i nyere biler. CD-veksler, harddisk, SD-kort og MP3 kan ta seg en bolle der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...