Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

Skal ikke si noe mer om utseendet for det har tydeligvis vokst på dere alle etter bestilling. Men,
det er litt imponerende at dere driver med den hittill ukjente risikosporten bestilling når man strengt tatt ikke vet om man får en 2022 bil eller en "elektrisk E36"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Kvasi skrev:

Skal ikke si noe mer om utseendet for det har tydeligvis vokst på dere alle etter bestilling. Men,
det er litt imponerende at dere driver med den hittill ukjente risikosporten bestilling når man strengt tatt ikke vet om man får en 2022 bil eller en "elektrisk E36"

Nå er vel BMW såpass kompetente på å bygge bil, at det er lite tvilsomt at det leveres en "elektrisk E36". Har man stiftet bekjentskap med i3S og 3-serie/4-serie, så har man vel stort sett fasit på hva man kan forvente seg som et minimum. 

Til tross for en omdiskutert front, tror jeg de aller fleste ser at denne bilen fremstår som rene gavepakken, og at man på den måten aksepterer eventuelle misnøyer med fronten. Jeg tilhører i alle fall denne kategorien, selv om jeg sannsynligvis ville satt i gang med å få plastsveiset en M8-front med i4-fronten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Fredrik 90 skrev:

@fupsaker

Høres jo ut som du får en god deal på den 530en, vi snakker vel her om en LCI også? Mulig du her kan selge denne til våren igjen for det samme siden du får så stort avslag nå.

Jeg vet, men hybrid frister lite om vi først skal gjøre noe slik. Nå har jo også bilene begynt å rulle av samlebåndet, også de grønne. :D Så jeg sliter litt, kan du si. 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, fupsaker skrev:

Jeg gleder meg over det, men fikk epost fra selgeren min som sier at de antakelig ikke får kundebiler før tidligst Q1, kanskje Q2. Og behovet melder seg stadig for større bil. De tilbød med en demokjørt G31 530e xDrive med betydelig rabatt, faktisk 8% på prisen den ligger ute til. Så er spm: Hva er lurt å kjøpe, hva faller minst i verdi? 😁

Tror dette er biler som faller greit i verdi. Nå husker ikke jeg hva de ligger på som nybil, men har sett på et par sånne brukte på Finn som ligger på rundt 370000 med mye utstyr, uten hengerfeste. Vurdert brukt i mellomtida?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Underground1983 skrev:

Tror dette er biler som faller greit i verdi. Nå husker ikke jeg hva de ligger på som nybil, men har sett på et par sånne brukte på Finn som ligger på rundt 370000 med mye utstyr, uten hengerfeste. Vurdert brukt i mellomtida?

 

Jeg tror du blander litt, det var snakk om G31 LCI 530e xDrive, ikke en 330e...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Saltkjelen skrev:

Nå er vel BMW såpass kompetente på å bygge bil, at det er lite tvilsomt at det leveres en "elektrisk E36". Har man stiftet bekjentskap med i3S og 3-serie/4-serie, så har man vel stort sett fasit på hva man kan forvente seg som et minimum. 

Til tross for en omdiskutert front, tror jeg de aller fleste ser at denne bilen fremstår som rene gavepakken, og at man på den måten aksepterer eventuelle misnøyer med fronten. Jeg tilhører i alle fall denne kategorien, selv om jeg sannsynligvis ville satt i gang med å få plastsveiset en M8-front med i4-fronten.

At elektrisk E36 var en spøk og overdrivelse for å illustrere poenget er jeg sikker på at du skjønte.
Apropos annen front gleder jeg meg litt til å se alle ettermarkedsfrontene som kommer, og garantert er værre enn den originale  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, fupsaker skrev:

Jeg tror du blander litt, det var snakk om G31 LCI 530e xDrive, ikke en 330e...

Ja de jeg så på var ikke xdrive. Og var pre facelift, 530e. Men de koster vel fort 700 nye eller med noe utstyr. Den jeg så på var en 2018 reg mai 2018. Vurderer noe sånt hvis det blir uforholdsmessig lang ventetid på i4. 
 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=235262578

men får du en demobil til redusert pris og 8 prosent på det igjen så skal det nok være god sjans for å tape minimalt.
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Marius2002 skrev:

Tikket inn en mail, vet ikke hvor mye det har å si, men kan dele :) 

8B71120D-5950-4DB2-B4BA-77C750031E97.thumb.jpeg.22bc97882cb748644a4f88e9d119fc76.jpeg

Prisøkning bli ca 50ˋ opp, men hva hjelper det når du ikke får levert bil før 2. kvartal 2023. Snakket med forhandler i dag og de fortalte at de fikk nye beskjeder hver uke om hva som kunne leveres av utstyr. Dette endret seg hele tiden. Kjøpe en BMW i dag med alt utstyr, er umulig. Selger sa det så enkelt, alle biler blir fremdeles levert med dekk og ratt, resten er bingo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...