Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

Likte det som sto nederst i denne artikkelen, så da er det å håpe jeg får den i løpet av 2022 selv om jeg bestilte M50 16 september...🤞 Ser også ut til at de som bestilte tidlig kan få bilen i år😉
"Men det har vært relativt klare indikasjoner på at momsinnføringen for elbiler vil utstå til 2023."

https://motor.no/bil/jekker-opp-prisene-pa-bmws-elbil-favoritter/211493

Endret av Juul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, papertiger skrev:

Der snakker vi, @Saltkjelen! Hvor ligger disse bildene, mer info?

Fant den på Instagram. Hvorvidt det er en photoshop eller ikke vet jeg ikke, men den ser unektelig fet ut. 

2 timer siden, fupsaker skrev:

Vil kanskje ikke ha min SÅ lav, men den må nok noe ned. 😁

Bilen må utvilsomt ned et par centimeter. Regner med at ACS og de andre store har noen produkter klare om ikke lenge. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Saltkjelen skrev:

Fant den på Instagram. Hvorvidt det er en photoshop eller ikke vet jeg ikke, men den ser unektelig fet ut. 

Bilen må utvilsomt ned et par centimeter. Regner med at ACS og de andre store har noen produkter klare om ikke lenge. :) 

Den var photoshoppet av en bruker i4 owners Norway på FB, eventuelt en annen. Men usedvanlig fet, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kommet opp i et stort dilemma, jeg hadde jo bestemt meg for Mineral hvit farge. Men nå har fattern jammen meg bestilt en i4 M50 også i Mineral hvit! :bounce:

Jeg fikser ikke å ha lik farge som han, så må bytte. Valget står mellom davit grey eller portimao blue metallic.
Tror sistnevnte passer best med vernesca mocca interiør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kjennern skrev:

Jeg har kommet opp i et stort dilemma, jeg hadde jo bestemt meg for Mineral hvit farge. Men nå har fattern jammen meg bestilt en i4 M50 også i Mineral hvit! :bounce:

Jeg fikser ikke å ha lik farge som han, så må bytte. Valget står mellom davit grey eller portimao blue metallic.
Tror sistnevnte passer best med vernesca mocca interiør?

Dravit, uten tvil! Eventuelt vente til Individual som @Saltkjelenog Tartufo! ;-) 

Endret av fupsaker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...