Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Mats1990 skrev:

Ser man godt etter på et av bildene fra linken ovenfor så har den ene bilen 20 tommers felger uten skjermbredere (den i Brooklyn grey) Er dette noe man kan be om? Jeg har bestilt bilen i Tanzanite blue med 20 tommerne, men er litt redd for at bilen kan bli litt rar på vintern med dekk som er 4 cm smalere enn sommerdekka. 

Hva med å kjøpe skikkelig størrelse på vinterhjula? Man kjører med de nesten halve året. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mats1990 skrev:

Ser man godt etter på et av bildene fra linken ovenfor så har den ene bilen 20 tommers felger uten skjermbredere (den i Brooklyn grey) Er dette noe man kan be om? Jeg har bestilt bilen i Tanzanite blue med 20 tommerne, men er litt redd for at bilen kan bli litt rar på vintern med dekk som er 4 cm smalere enn sommerdekka. 

Når jeg zoomer inn på det nærmeste bildet av bilen som er i denne fargen, så ser jeg skjermbredderne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skulebollen skrev:

Syns den ser høy, smal og stumpete ut 🙈 Håper det hjelper på med senk og 20" hjul med litt bredde 😅 

Skikkelig senk, spacere og 20” gjør nok underverker her (jf. tidligere postet photoshop). Dog helt enig i hvordan bilen fremstår på bildene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skulebollen skrev:

Syns den ser høy, smal og stumpete ut 🙈 Håper det hjelper på med senk og 20" hjul med litt bredde 😅 

La oss heller forsøke å se glasset som halvfullt, å glede oss over at i4 endelig er her!

Det har vært enormt med sutring i denne tråden, majoriteten fra folk som ikke har/skal bestille i4 i det hele tatt.

Nå er den her, den kan nå beundres, testes, taes på, eller den kan skuffe.

At i4 er her, som årets bil - er en liten julegave i seg selv, la oss begeistre litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte i4 i juni, så har vel lov og sutre litt jeg da 🥴

Skal jeg vere glad over at bilen er komt til østlandet, eller skuffet over at jeg ikke har noe info om når jeg får bilen min, når jeg får prøvekjøre en i4, eller når jeg får sett den live? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, det må da være lov å være litt kritiske...enten man har kjøpt bilen eller vurderer å kjøpe. "Noen" her inne tåler ingenting og ønsker bare at alt skal skues med hårene, ikke ett negativt ord om BMW og iallfall ikke ett negativt ord om en elektrisk BMW. 

Selv synes jeg bilen ser aldeles lekker ut, jeg fikk anledning til å se en 420d Gran Coupe på iX lanseringen hos Bavaria og jeg må bare si at fra alle andre vinkler enn rett forfra så er dette en innertier 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Ærlig talt, det må da være lov å være litt kritiske...enten man har kjøpt bilen eller vurderer å kjøpe. "Noen" her inne tåler ingenting og ønsker bare at alt skal skues med hårene, ikke ett negativt ord om BMW og iallfall ikke ett negativt ord om en elektrisk BMW. 

Selv synes jeg bilen ser aldeles lekker ut, jeg fikk anledning til å se en 420d Gran Coupe på iX lanseringen hos Bavaria og jeg må bare si at fra alle andre vinkler enn rett forfra så er dette en innertier 👍

Du kommer ikke på et BMW forum for å være kjetter? /s

Men jeg er enig i at den ser liten ut, men jeg kommer fra en 5-serie touring, så det skull bare mangle at det er min mening.

9 timer siden, Skulebollen skrev:

Bestilte i4 i juni, så har vel lov og sutre litt jeg da 🥴

Skal jeg vere glad over at bilen er komt til østlandet, eller skuffet over at jeg ikke har noe info om når jeg får bilen min, når jeg får prøvekjøre en i4, eller når jeg får sett den live? 

 

De sier at prøvekjøring kommer i januar, mens du skal kunne sen den rundt den 16. om jeg ikke husker feil.

Endret av Iver92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 5-serie touring ellers, og ja den er mindre. ÅPENBART. 

Men det er en forbanna nice bil ass. Skal slenge inn isofixbase og barnesete etterpå og teste hvordan det blir å sitte i passasjersetet foran, men hjelpes det er nice å kjøre en ordentlig og kjapp BMW som tilfeldigvis er elektrisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Skulebollen skrev:

Syns den ser høy, smal og stumpete ut 🙈 Håper det hjelper på med senk og 20" hjul med litt bredde 😅 

Med den risikoen det medfølger. 

Mål hvor langt ned batterikassa henger før og etter senk. 

Jeg la senk på en E-208 og der slo jeg nedi med batterikassa der det var korte skarpe fartsdumper blant annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...