Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

Etter å ha snurret rundt på 360-bildet i konfiguratoren en stund må jeg si at jeg synes denne bilen er ganske vellykket utvendig. Beste versjon av den "nye" grillen så langt også. Denne kunne jeg faktisk hatt i garasjen uten å irritere meg over fronten hver gang jeg skulle ut å kjøre. Deilig å se en fin ny BMW igjen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, ogee1 skrev:

Etter å ha snurret rundt på 360-bildet i konfiguratoren en stund må jeg si at jeg synes denne bilen er ganske vellykket utvendig. Beste versjon av den "nye" grillen så langt også. Denne kunne jeg faktisk hatt i garasjen uten å irritere meg over fronten hver gang jeg skulle ut å kjøre. Deilig å se en fin ny BMW igjen. :-)

Ikke minst er det vanvittig mye BMW for pengene.

Legger man til effekten, den helt nye teknikken, fremstår i4 som det naturlige valget blandt 3/4 serien.

Imponerende totalpakke rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du ville gått for Superman spec @KireS? :D

Tenker meg ein dravitgrå SC M50 med cognac vernasca skinn. Ser svart taktrekk ikke er å velge, men lanseringsbilen hadde det, så regner med det bare ikke er lagt opp i konfigurator enda.

Ellers var både Sunset Orange og San Remo grønn meeeget kledelige farger.

image.thumb.png.8d52c235dea15908fa1cb78d1bc1ce8b.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også si at i4, spesielt i M-sport og med M50-detaljene, er en fin totalpakke når prisen er som den er. 

Hadde nesten forventet nærmere 1 MNOK for toppmodellen, og ikke 660 000. Virker som Supercharged er ganske sjenerøst utstyrt - spennende å se hva som eventuelt mangler på denne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme jeg er noe mer positiv til denne modellen! Og noen av bildene av hvordan dere har spekket de opp var overbevisende :) Men må si de beste var vell prisen man må bruke på en topp modell fra BMW. 

@papertiger Ser ut som det ble sort taktrekk på den jeg bygde. 5BF7947B-5CD3-472F-8D76-0712D9C7B47B.thumb.jpeg.b48d4ef713740ff2ffdd672e1684d382.jpegA61B835E-166D-4DD3-9FE6-C981065F61F1.thumb.jpeg.7d043e675ce44eafb42667c891c810d2.jpeg

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, papertiger skrev:

Se der ja @Snagg30. Herligt.

Lenge siden jeg har fått en skikkelig "må ha" følelse på en ny BMW som er oppnåelig, men denne ga akkurat det!

Det sitter langt inne å si det pga fronten og at det er EL men jeg føler litt det samme selv, denne traff godt. Og for et fargevalg man kan få på de modellene her da! 
 

Blir spennende å se pris med stor kunde rabatt, og siden prisen allerede er så hyggelig så kan nok mange kjøpe noen pent brukte modeller som er 1-2 år gamle.

 

@mslello Kjør på! Synes du berre skal legge inn en bestilling med en gang jeg 😎

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så dum prising fra Bmw her, blir nok en stor selger dette.
 

Med praktisk baggasjerom som åpnes som 3serie gt hvor hele luken med glasset åpnes er den jo også en praktisk familiebil. Mange fine fargevalg var det. Må si noen av fargene lagt ut over her i tråden var flotte.

Noen som tenker bestille? 
 

Har disse baggasjerom foran også eller er det lukket som på IX? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...