Gå til innhold

Ønsker å låne/leie fjærklemmer, Oslo/akershus?


KentAndersen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Har akkurat bestilt nye dempere og fjærer til min 1 serie e87. Lurer på i den forbindelse om det er noen i Oslo/Akershus området som er interessert i å leie/låne meg noen fjærklemmer? Jeg holder til i Nannestad, like ved Gardermoen. 

Har de simpleste fra Biltema selv, men syns det er utrolig skummelt å drive med de (mye krefter i sving). Ser biltema har kommet med noen nye typer, men de koster endel så interessert i å låne da jeg bytter dette veldig sjeldent. 

Evt. om noen har andre tips for å montere fjærene. 

 

På forhånd takk for hjelpen 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De enkle fra Biltema er grei nok, men de passer ikke på alle fjærer. Er det veldig koniske, så er de rett og slett ikke egnet.

 

jeg har det store settet fra Biltema, og det fungerer meget bra. Om du ikke gjør dette ofte kan du evt kjøpe det, og selge det igjen etterpå. Du får selvsagt ikke igjen alt, men vil tro du kan få igjen minst 50-60%

Endret av *MrB*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett på delenummer 19-1625(biltema). Disse koster 279 og har den fordelen at de har låsebolter som gjør at det skal veldig mye til før de glipper. De griper også rundt fjæren på en mye bedre måte enn billig varianten

2

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...