Gå til innhold

Karoline’s e46 330d touring


karolinef
 Share

Anbefalte innlegg

Når det kommer til felger, så skal jeg ikke ha på de dere ser på de siste bildene. Disse er satt på for moroskyld, og tilhører min andre bmw 😊 

Jeg har et sett med 18" Borbet T felger som jeg har fått lakkert i en brunfarge tidligere,  som jeg nå har begynt å pusse opp for å polere opp kantene blanke igjen. Driver nå og tenker på hvilken farge jeg skal ha på senteret. Tenker litt på enten mørkegrå av noe slag eller noe bronse lignende farge.
Må ihvertfall bli noe som står bra til fargen på bilen, tips tas imot 😊 

97882E60-F4E0-48B3-B98A-4598679EA08F.jpeg

FE50DEC8-796F-4B60-8695-5B82C3A426D3.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • karolinef changed the title to Karoline’s BMW e46 330d - fra silbergrau til Axalta brilliant blue
  • 1 month later...

Liten update. Sesongen nærmer seg skremmende fort 😅 Heldigvis har jeg ingen planlagte turer/biltreff jeg må rekke, men skal få bilen kjørbar og EU godkjent så jeg kan få brukt den litt i løpet av sommeren. 
 

Nå har jeg begynt og montere KW coilovers og nye bremser (alt blir byttet ut med nytt) så planen er og gjøre meg helt ferdig med dette i løpet av påsken. 
 

Etter påske blir siste rest av deler jeg har igjen lakkert, så det gledes til jeg kan montere resten🐣 

 

 

61902B56-CE1B-489F-A517-2A4424AF290C.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

KW ferdigmontert, men ikke ferdig stilt på høyden jeg skal ha. 
Felgene slipte jeg ferdig forrige uke og fikk dem lakkert i hvit med blå flakes. Prøvde hjula på bilen idag for og se om jeg likte felgresultatet bedre. Synes bilen kler hvitt ihvertfall 😊

Håper på og kunne kjøpe noen andre felger etterhvert, men funker nok greit midlertidig disse her 👌🏼 

9551B857-E7E3-4A27-A920-7CCA2CB466C7.jpeg

19F1B8CF-C3B0-414E-ABDE-C2D30B8DE50C.jpeg

57047E23-5DBC-4842-A943-0DFC7DA4B2A4.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • karolinef changed the title to Karoline’s e46 330d touring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...