Gå til innhold

Karoline’s e46 330d touring


karolinef
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Bimmerlorris skrev:

Utrolig nydelig E46 dette her 😍 Herlig farge og en råsterk motor. Er motor orginal eller har den fått en Stage1 eller 2 ? 

Takk😊! Motor er foreløpig original, men planen er og få chippet den når jeg får bilen på veien 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Det meste som gjenstår nå før bilen er klar, er mer ting «folk ikke kommer til og se». Kanskje det kan være interessant å oppdatere litt rundt det også? 
 

Calipterne blir ihvertfall synlig, og de har jeg kjøpt nye. Må bruke disse fra de gamle calipterne, så da ble det sandblåsing. Moro og se hvor bra det kan bli, når man ser hvor ille de så ut før😁
Etter sandblåsing er ferdig skal de lakkeres, og så kan jeg montere ferdig bremser samt bytte bremseslangene og rørene. 
 

 

76BF96E6-EBC7-4E9D-ABE8-ECC9EAE67E59.jpeg

9C1ADC73-59D5-46AA-8DE4-1C5D9182F066.jpeg

5BBC6310-E9B9-4DD0-978D-384838C06D9C.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • karolinef changed the title to Karoline’s e46 330d - fra silbergrau til brilliantblue, endelig EU godkjent!
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • karolinef changed the title to Karoline’s e46 330d - fra silbergrau til brilliantblue - snart tid for vinterlagring og skruing

Forum er ikke ut, kom med oppdateringer. Problemet er heller de fleste synest tidvis det er enklere å bare trykke på liker knappen istedenfor å kommentere.. Må si meg skyldig selv også men tro det er mange som leser og setter pris på alle oppdateringer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • karolinef changed the title to Karoline’s e46 330d - fra silbergrau til brilliantblue
9 timer siden, danskiii skrev:

Forum er ikke ut, kom med oppdateringer. Problemet er heller de fleste synest tidvis det er enklere å bare trykke på liker knappen istedenfor å kommentere.. Må si meg skyldig selv også men tro det er mange som leser og setter pris på alle oppdateringer! :D

Helt enig på alle punkter, enklere å like enn å svare. 
Så kjør på videre med oppdatering her inne 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • karolinef changed the title to Karoline’s e46 330d touring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...