Gå til innhold

Karoline’s e46 330d touring


karolinef
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Jeg har aldri hatt sansen for E46 og i vertfall ikke stasjonsvogn. Skamsenkede biler er heller ikke min stil, diesel har aldri vært aktuelt.

Men når det er så gjennomført som dette så blir det fint likevel og den blåfargen er bare lekker. Dessuten så er det fint å se når man også ordner de tingene som man aldri ser.

Har du noen planer for interiøret eller blir det helt standard? Når det er blitt så pent utvendig så er det jo allright med noe pent å se på mens du kjører også. Bare noen andre interiørlister gjør jo mye.

Synd jeg jobber i helgen ellers så skulle jeg tatt meg en tur og sjekket ut litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rune-K skrev:

Jeg har aldri hatt sansen for E46 og i vertfall ikke stasjonsvogn. Skamsenkede biler er heller ikke min stil, diesel har aldri vært aktuelt.

Men når det er så gjennomført som dette så blir det fint likevel og den blåfargen er bare lekker. Dessuten så er det fint å se når man også ordner de tingene som man aldri ser.

Har du noen planer for interiøret eller blir det helt standard? Når det er blitt så pent utvendig så er det jo allright med noe pent å se på mens du kjører også. Bare noen andre interiørlister gjør jo mye.

Synd jeg jobber i helgen ellers så skulle jeg tatt meg en tur og sjekket ut litt.

Nei man har jo forskjellig smak på biler, heldigvis 👍🏼 

Synes bilen min har fin høyde nå, det er innenfor godkjent høyde i vognkort og er kjørbart. 

Interiøret er originalt svart med alcantara seter og «karbon» lister. Jeg har trekt om rattet så det er både skumgummi og alcantara for å matche resten (med m farger på sømmene som matcher m logo på ratt, innstegslister ++) Jeg liker faktisk interiøret mitt veldig godt som det er nå, og for meg er det pent å se på. Kan ikke se for meg noe mer jeg kunne gjort med det nå for å bli mer fornøyd 😊 da ville det være å bytte ut det som er slitt med noe strøkne deler, så alt blir mere strøkent innvendig. 
 

Nå vil jeg prioritere resten av understellet på bilen, så får jeg se hva jeg finner på etter det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • karolinef changed the title to Karoline’s e46 330d touring
  • 1 month later...

Ikke skjedd så mye i det siste annet enn vinterlagring, men fremover vil det skje litt småting for å gjøre bilen klar for sesongen ☺️ 

Har kjøpt ny turbo da den gamle har begynt å takke for seg. Så det blir turbobytte Ila de nærmeste dagene. 
Skal få lakkert litt flere deler oppi motorrommet, samt lakkere det ene kanalskjørtet jeg måtte kjøpe nytt av da det som sitter på nå er ødelagt. Så det blir mest småfiks frem til sommeren👌🏼 

 

9BA1F8E8-2A44-4A84-9918-2471C1B2E604.jpeg

 

 

Endret av karolinef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...