Gå til innhold

15’ F31 touring på plass


Anbefalte innlegg

Gratulerer med salg, var det et firma som kom å ville kjøpe bilen for videresalg?

E70 er vel mye bil for pengene nå, spesielt om en går for en LCI? Har fått tilbud om å kjøpe en X5 30d 2015 av en slektning som har bestilt seg ny bil (jeg har bedt om å få beskjed den dagen den skal selges :p) , men de ligger jo så høyt i pris at det ganske utrolig, langt over hva vi er villig til å bruke på bil nå.

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, papertiger skrev:

Gratulerer med salg, var det et firma som kom å ville kjøpe bilen for videresalg?

E70 er vel mye bil for pengene nå, spesielt om en går for en LCI? Har fått tilbud om å kjøpe en X5 30d 2015 av en slektning som har bestilt seg ny bil (jeg har bedt om å få beskjed den dagen den skal selges :p) , men de ligger jo så høyt i pris at det ganske utrolig, langt over hva vi er villig til å bruke på bil nå.

Lite bil generelt i markedet. Orker ikke privatsalg og fikk anstendig for bilen, går i null.

Tiden for salg av bruktbil er generell lav på denne tiden, er lettere med nybil salg.

Autobudget er en solid lokal aktør som har flyttet til nye og større lokaler, så de trengte noe mer «mat».

Er veldig mye tvilsomme bruktbilbutikker (mafia) om dagen som har en drøss med biler i kommisjon.

Liker F15 godt, men 8 av 10 biler fra 2016 er hybriden og den holder seg ikke bra i pris. Sikkert derfor dieselen, som det er såvidt få av holder seg høyt.

Har konfirmasjon på gang med et 6 sifret budsjett samt uteområde på hytta de neste 1.5-2 årene. Så inntil da blir det ingen store sprell.

Nøkkelordet er komfort, (nok) plass og sitte høyt, en E70 med komfortstoler høres fristende ut, men har et halvt år med glaning og tenking på meg, det er en koselig prosess det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet mitt var mer; tok du kontakt med de for salg av bilen til de, eller tok de kontakt med deg? Ser det er firma her i området også som har oppe svære skilt med "vi kjøper din bil" osv.. Har vært innom både merkeforhandler og bruktbilforhandlere i , og det er generelt ekstremt lite bil tilgjengelig. Det hadde mye med den nedgangstiden som har vært, da lite leasingbiler ble levert ut, og dermed lite som kommer inn.

Samme situasjon her, har kjøpt tomt og har utgifter til arkitekt framover og også et hus på trappene, så å kjøpe bil til 550-650k er ganske så uaktuelt nå 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, papertiger skrev:

Spørsmålet mitt var mer; tok du kontakt med de for salg av bilen til de, eller tok de kontakt med deg? Ser det er firma her i området også som har oppe svære skilt med "vi kjøper din bil" osv.. Har vært innom både merkeforhandler og bruktbilforhandlere i , og det er generelt ekstremt lite bil tilgjengelig. Det hadde mye med den nedgangstiden som har vært, da lite leasingbiler ble levert ut, og dermed lite som kommer inn.

Samme situasjon her, har kjøpt tomt og har utgifter til arkitekt framover og også et hus på trappene, så å kjøpe bil til 550-650k er ganske så uaktuelt nå 😛 

Beklager, da rotet jeg det til!

Jeg tok kontakt med dem, bare her på jobb er det 2 stk (inkl meg) som har solgt bil til samme (Autobudget) bilbutikk, samt 1 som satt den i kommisjon, en F30 - denne ble solgt innen 24 timer.

Vi får ta det igjen senere 🍻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...