Gå til innhold

E39 535Dat Tårnstag foran og bak?


Flataas
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Som tittelen sier er jeg på utkikk etter tårnstag foran og bak til min E39 Touring for å få godkjent ombyggingen min.

Finnes dette?
Jeg har M-Sport understell med belger bak.

Legger ved uttalelsen til SFOOR

bilde.thumb.png.9be1289271e4f90a27996ba34591c553.png

bilde.thumb.png.0fbc8d98ce478c7c505eeb042d326141.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Otis skrev:

Finner foran uten problemer, finner forsåvidt bak og men det står ikke om det er til touring eller sedan.

Lurer også på hvordan utførelsen blir inni bil mtp luftbelger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha. Da så. Jeg er spent selv. Selv om jeg antar at det kanskje finnes til bak, så tror jeg de er vanskelig å finne.

Og jeg tror heller ikke at sedan og høyring passer om hverandre, siden touring har mer liggende støtdempere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Otis skrev:

Aha. Da så. Jeg er spent selv. Selv om jeg antar at det kanskje finnes til bak, så tror jeg de er vanskelig å finne.

Og jeg tror heller ikke at sedan og høyring passer om hverandre, siden touring har mer liggende støtdempere.

Har planlagt å kjøpe Eibach sitt stabstag kit så kanskje det holder med det bak?

Vet heller ikke om hvilke merker som er bra eller ikke og om stål eller aluminium er tingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Otis skrev:

Aha. Da så. Jeg er spent selv. Selv om jeg antar at det kanskje finnes til bak, så tror jeg de er vanskelig å finne.

Og jeg tror heller ikke at sedan og høyring passer om hverandre, siden touring har mer liggende støtdempere.

Finner på koed, https://koed.no/no-no/catalog/diagram/45/0/47559?vin=WBADP81070GS94009
Står at de passer til touring men at man må borre hull til boltene :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt de 2 forskjellige tårnstagene koed selger bak, grunn til at jeg kjøpte begge er for at de har forskjellige innfestninger.

Tommy hos Koed sier at dem passer til touring og Wiechers(produsent) sier at dem ikke passer

Står følgende på begge:

"Installeres mellom de to bakerste hjulhusene. * Ved montering er det nødvendig å borre hull i hjulhusene til monteringsboltene."

Legger ved bilde av dem.

 

066009_001.jpg?Category=3&Name=066009_001.jpg&Width=1655&Height=0&ItemNo=066009

068009_001.jpg?Category=3&Name=068009_001.jpg&Width=1655&Height=0&ItemNo=068009

Endret av Flataas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, hsd skrev:

Er ikke innfestingene like da? Bare at nedre har ledd i endene. Nederste skal vell vries opp? 

Finner ut av det når de kommer i posten :) men ja de ser like ut når bildet ble stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...