Gå til innhold

E39 535Dat Tårnstag foran og bak?


Flataas
 Share

Anbefalte innlegg

Begge var like ja, bare at den ene har fester som kan vinkles.  Blir overhode ikke klok på hvor staget skal stå da det ikke var noen instrukser med.  I følge Koed så passer staget til sedan og touring, og i følge Wiechers så passer det ikke til touring

Det er for langt for å passe mellom demperne og luftbelgene, og det er for kort for å nå hjulhusene 🤔

Eneste som står er følgende hos Koed:  "Installeres mellom de to bakerste hjulhusene. Ved montering er det nødvendig å borre hull i hjulhusene til monteringsboltene."

 

IMG_20200717_203819.jpg

IMG_20200717_203016.jpg

IMG_20200717_203824.jpg

IMG_20200717_203828.jpg

IMG_20200717_203019.jpg

IMG_20200717_203816.jpg

IMG_20200717_203039.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville hørt på wiechers tror jeg. Må det være tüv? er wiechers tüv godkjent? 

like greit å lage ett selv tror jeg. da passer det :) ikke noe bra med sånn ledda greier heller. det vil låse avstanden mellom tårna bedre, men ikke motvirke vridning på samme måte som det man kan få fra ett fast stumt stag om du faktisk tenker misjon og ikke bare til godkjenning/show :)

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, hsd skrev:

ville hørt på wiechers tror jeg. Må det være tüv? er wiechers tüv godkjent? 

like greit å lage ett selv tror jeg. da passer det :)

Har hørt med wiechers å de sier at det ikke passer. Snakket med Tommy hos Koed i forkant å han sa at det passet. Fant samme stag i noen utenlandske butikker og der står det kun til sedan. 

Har ikke sett tüv på noen av stagene jeg har funnet. Må nok vurdere å lage selv men problemet er hvor skal det stå. Mellom belger, mellom toppen på demperne eller mellom hjulhusene?

Endret av Flataas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...