Jump to content

Turbo-HF'$ BMW F10 523iA N53B30 Spacegrey

Turbo-HF
 Share

Recommended Posts

Henter den tilbake imorgen, de har byttet en coil, nummer 5 som pekte seg ut og kjører prøvekjøring, visuell og OBD II sjekk, kontroll, full testing og diagnostisering og sjekk. Jeg skal også forsøke å bytte luftmassemåleren, HFM! ;) 

• 2 weeks later...

Massemåleren er byttet, og jeg kjente litt bedring, så satser på at det er løst nå! :) Føles bedre, så idag er bilen vasket, og jeg har penslet Ferrobet antirust på sårene under bilen, kosmetisk rust på sveisepunktene, pluss i de fire (4) innfestingene til takstativ, og garasjegulvet er også kostet, feid, vasket og spylt rent. Avventer litt med vinterdekkene enda. ;) 

Blir en langtur til en kompis i helgen, så spennende å se, den går veldig pent nå, og jeg har vasket den, vokset felgene med Swissvax Autobahn, 17" Style 236 V-Speiche'ne, som står på bilen, og skal ta 19" hjulene imorgen. Hele bilen og eksosrøret er nå vasket og rengjort! :D Siste vask hjemme i år, så da blir det selvvasker resten av høst og vintersesongen.. :P 

Fryktelig kjedelig med den dørskaden der, folk bryr seg ikke om andres biler hvis dem selv har en styggere bil 👎 Jeg pleier alltid å parkere så langt unna andre biler som mulig, og er det ikke bedre parkeringsmuligheter så kjører jeg ett annet sted eller sender Camilla inn i butikken mens jeg venter i bilen 😀

Men du nå må vi snart møtes igjen, må ta meg en Oslo tur etterhvert 👍

48 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Fryktelig kjedelig med den dørskaden der, folk bryr seg ikke om andres biler hvis dem selv har en styggere bil 👎 Jeg pleier alltid å parkere så langt unna andre biler som mulig, og er det ikke bedre parkeringsmuligheter så kjører jeg ett annet sted eller sender Camilla inn i butikken mens jeg venter i bilen 😀

Men du nå må vi snart møtes igjen, må ta meg en Oslo tur etterhvert 👍

Ja, setter jo helst bilen "milevis" unna de andre parkerte bilene, der man er, men alltid er det jo ene eller annen som vil gni seg inntil og parkere klint inntil.. :P  😮 Ja, gjerne, jeg gleder meg stort, så tar vi fotosession med F10 og G30 og kaffe! 8-)