Gå til innhold

Turbo-HF'$ BMW F10 523iA N53B30 Spacegrey


 Share

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Turbo-HF skrev:

Hehe, og tusen takk for veldig hyggelig innlegg. 🤩 Ja, hadde disse samme dekkene på Style 331 hjuloppsettet ifjor, og var særdeles fornøyd. Lite støy, god komfort, kjøreegenskaper og bra grep, kan jeg jo fortelle. 😉👍 Ellers så koster bilen på mye og det skjer en del. 😃

Ja det er bra å høre. Er lettere å velge dekk når du hører andres erfaringer. En annen ting som også er bra er jo et du har 8,5 foran og 9 tom bak. det gjør mye med oppsette på bilen. kjøpt samme dimensjon på felger nå bare i style 641. Og må si at style 351 var også med i vurdering å kjøpe.😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Koselig at flere har lagt merke til min kjære bil i Fahrfreude! ;) Vel, går fremover her, bilen er tilnærmet friskmeldt og går smooth og meget pent / jevnt på tomgang, og det ventes på sommer, med forberedelser til hjul, dekk og sesong. 8-) :D 

6FE30662-2D30-48DB-A830-C7202E3B82B8.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bra det løste seg slik at du fikk fatt i de felgene, 351 er en av de fineste felgene på F10 :) 

Ellers så er dette en meget god langtursbil, jeg kjørte noen titalls tusen km på kryss og tvers av Europa med min F10 530d i løpet av de årene jeg hadde den. Helt fantastisk komfort :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da skal de helt nylakkerte felgene hentes imorgen, kombinert med en tur til nabolandet Sverige, sammen med min kjære. 😊❤ Skal montere dekk og felg over helgen og sette på sommerhjulene og har bestilt EU-kontroll / PKK, også, det må visst til. 😁🙆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...