Gå til innhold

Turbo-HF'$ BMW F10 523iA N53B30 Spacegrey


 Share

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, sveigis skrev:

Denne flotte bilen ,bør ikke den ha sort taktrekk da?😀

Men synes det demper så fint inni bil generelt HF ,men du er selvsagt sjef over din egen bil .

Gjør det som du synes er greiest 😀👍

Tusen takk, Jan, får se. 🥰 Sort er dystert. 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som @Patta her, er på tredje BMWen med svart taktrekk (av 3 totalt, derav 2 med M sport) og har sagt til meg selv at jeg ikke skal ha bil (les: BMW) med lyst noen gang. Eneste unntak måtte vært i3 som ikke fås med svart. Til alt hell hadde MINIen også svart taktrekk :D Det gjør så mye med interiøret! Mye mer sobert og eksklusivt og dempet innvendig.  

Synes interiøret i bilen din er kanonfint som det er jeg. 

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, papertiger skrev:

Samme som @Patta her, er på tredje BMWen med svart taktrekk (av 3 totalt, derav 2 med M sport) og har sagt til meg selv at jeg ikke skal ha bil (les: BMW) med lyst noen gang. Eneste unntak måtte vært i3 som ikke fås med svart. Til alt hell hadde MINIen også svart taktrekk :D Det gjør så mye med interiøret! Mye mer sobert og eksklusivt og dempet innvendig.  

Synes interiøret i bilen din er kanonfint som det er jeg. 

Tja, men tusen takk, Patta forstår meg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutes ago, Turbo-HF said:

Tja, men tusen takk, Patta forstår meg også ;)

Hver sin smak :) det er derfor det er morsomt å se alle forskjellige kombinasjonene på farger og utstyr en BMW kan ha. En Outlander har sine 3-4 utstyrsnivåer, mens kombinasjonene på en BMW er jo nær sagt utallige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, papertiger skrev:

Hver sin smak :) det er derfor det er morsomt å se alle forskjellige kombinasjonene på farger og utstyr en BMW kan ha. En Outlander har sine 3-4 utstyrsnivåer, mens kombinasjonene på en BMW er jo nær sagt utallige. 

Sant, så sant. Time will show... 😀👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal med fruen og bilen til salmaker imorgen og få fikset trekket på forlenger og lårstøtten i førersetet mitt, skal også behandle skinnet med rens og pleiemiddel, fra Chemical Guys, innkjøpt torsdag forrige uke. ;) Er så deilig at klimaanlegget fungerer igjen, og at to do-listen stadig vekk blir kortere. 8-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjedd litt i det siste, men jeg har ikke vært i min vanlige modus for å legge ut bilder, selvom jeg har tatt et aldri så lite knippe, men ikke hatt ork til å publisere dem, men jeg håper det bedrer seg. Iallfall har jeg idag tatt full innvendig skinnrens og behansling med Chemical Guys skinnrens og skinnpleie, samt at bilen ble spylt med vann på tirsdag , vasket med sepe og avspylt med vann pluss felgrens og rengjøring innvendig, igår kveld, og satt inn i garasjen etter seterens og behandling idag, siden det blåser så kraftig. Ellers har hun vært med på spennende oppdrag igår, onsdag 18/11! ;) Mer detaljer kommer senere. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som endte opp med denne altså? Jeg har hatt annonsen lagret, og den lå ute temmelig lenge. (Ble bare deaktivert tilslutt, og aldri merket som solgt).

Håper du fikk prutet litt, for den var priset i overkant høyt etter min mening. Men absolutt en flott og riktig bil ellers. Lav km-stand også. Så bare å gratulere. Denne kan du ha glede av i mange år om du ønsker det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, *MrB* skrev:

Du som endte opp med denne altså? Jeg har hatt annonsen lagret, og den lå ute temmelig lenge. (Ble bare deaktivert tilslutt, og aldri merket som solgt).

Håper du fikk prutet litt, for den var priset i overkant høyt etter min mening. Men absolutt en flott og riktig bil ellers. Lav km-stand også. Så bare å gratulere. Denne kan du ha glede av i mange år om du ønsker det.

 

 

Mange tusen takk for det. Hyggelig å høre. Ja, stemmer det. 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...