Jump to content

Min bipolare bil tråd / E46 M3 / F31 318i

Recommended Posts

• 3 weeks later...
  • Replies 443
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Huket av for M drømmen i år  Var noe bekymret for at bilen skulle føles treg kontra G21 vår, men det skjer og bråker så mye når man drar ut 2/3 gir til 8200rpm så kommer man ikke unna adrenalin og smi

Da var bilen hentet, først vil jeg si tusen takk til dere som pushet meg til «dravit» og «tartufo» for dette her traff meg så enormt mitt i blinken. Skriver ikke så mye idag, dårlige bilder da bilen e

Da var bilen omsider på plass. Det har vært noen ekstremt kjedelige måneder og mye frem å tilbake med utsatt levering på deler osv. Jeg var nervøs for at ny bil gleden var borte etter alt men det merk

Posted Images

Da var bilen hentet, først vil jeg si tusen takk til dere som pushet meg til «dravit» og «tartufo» for dette her traff meg så enormt mitt i blinken. Skriver ikke så mye idag, dårlige bilder da bilen er skitten fordi jeg ba om at de ikke vasket noe av bilen. Men bilen elsker jeg. Har eid E36/E46/F30 og nå denne, denne her føles voksen og vil si den oser av luksus i forhold til tidligere bilene jeg har hatt.

94CB0DFD-A1DA-49A7-BE09-3569374748CD.jpeg

81C6C055-8526-42DF-A287-CE2D5AA3C422.jpeg

456C9275-A9AE-4234-BDEE-5DBB77464AE6.jpeg

Edited by Snagg30
  • Snagg30 changed the title to Min G21 individual, Bilen er hentet.

Gratulerer så mye.

Min kom forrige mandag og jeg er også veldig imponert så langt. Dravit er helt nydelig. Har mocca interiør selv og synes ikke det er feil.

Hva gjør du med lakkforsegling, funnet noe bra der? Vurdere DropOff, men har ikke mye erfaring med de forskjellige slagene.

andre Alternativ er CarSpa i Oslo, har knall referanser, men de tar seg også godt betalt. 

54 minutter siden, Snagg30 skrev:

@Tony Soprano Tusen takk! :D 

Ja. Jeg trodde jeg fikk de vanlige nøklene, så jeg ble veldig overrasket når selger viste meg de. Jeg merket og på måten han la det frem på at han viste at dette kom jeg til å like. 

Åå... er det forskjellige nøkler?

jeg fikk lik som deg @Snagg30, men selger gjorde ikke noe sermoni ut av det😢

1 time siden, Snagg30 skrev:

@Burumsan Takk! Gratulerer til deg og. 

Planen med polering er å bruke en lokalt her (grindvikas gnikkebu) men han trenger en hel uke på bilen så over nyttår går jeg for en middels løsning, har ikke tålmodighet å gi bilen fra meg nå. 

Min går også inn først etter nyttår, men jeg er blitt advart om å være særlig forsiktig før den er behandlet. De skal ha min i 4 dager også, så er litt jobb som skal legges inn.

1 time siden, Burumsan skrev:

Min går også inn først etter nyttår, men jeg er blitt advart om å være særlig forsiktig før den er behandlet. De skal ha min i 4 dager også, så er litt jobb som skal legges inn.

Greit å få det gjort ja, men jeg forventer at bilen ikke blir ødelagt av en liten månad uten. 

Er det noen som forresten kan si meg om en liten 2L må «innkjøres»? 

@Fredrik 90 Tusen takk :D interiøret ble den store overraskelsen her for min del. Når selger åpnet førerdøren kom det et stort smil, jeg syns det er mye penere live en på bilder. Det er mye mørkere en hva bildene sier. Og som du nevnte til meg, merino er virkelig så bra som du sa, super mykt å lukten av bilen er herlig. 

Jeg har en venn som jobbet hos møller som selger frem til covid kom, å han fortalte litt hvordan det foregikk under hektiske perioder. Jeg vil ikke risikere en bil full av vaske riper så jeg ba om det skulle la være. Det var første gang selger hadde gitt fra seg en så skitten bil. Alt av plast skulle jeg ha på og for det ville jeg rive av selv, sikkert en smule sært. 

@sveigis Tusen takk :D er super fornøyd så langt. Interiør listene er jeg litt 50/50, levde ikke helt opp til forventningene. 

• Snagg30 changed the title to Min bipolare bil tråd / E46 M3 / F31 318i