Jump to content

Min bipolare bil tråd / E46 M3 / F31 318i

Recommended Posts

3 timer siden, Snagg30 skrev:

@Solberg93 Noe uheldig måte jeg ordla meg på med «har gått til innkjøp» jeg har signert kontrakt og skal hente den til neste helg blir mer riktig :) beklager feilen 

Blir spennende og høre hva du har kjøpt. Tipper svart M3 E46 2005😀

• Replies 443
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Huket av for M drømmen i år  Var noe bekymret for at bilen skulle føles treg kontra G21 vår, men det skjer og bråker så mye når man drar ut 2/3 gir til 8200rpm så kommer man ikke unna adrenalin og smi

Da var bilen hentet, først vil jeg si tusen takk til dere som pushet meg til «dravit» og «tartufo» for dette her traff meg så enormt mitt i blinken. Skriver ikke så mye idag, dårlige bilder da bilen e

Da var bilen omsider på plass. Det har vært noen ekstremt kjedelige måneder og mye frem å tilbake med utsatt levering på deler osv. Jeg var nervøs for at ny bil gleden var borte etter alt men det merk

Posted Images

• 2 weeks later...
Posted (edited)

Huket av for M drømmen i år :) Var noe bekymret for at bilen skulle føles treg kontra G21 vår, men det skjer og bråker så mye når man drar ut 2/3 gir til 8200rpm så kommer man ikke unna adrenalin og smil. 

Føler den treffer entusiasten i meg akkurat som jeg håpet, så får vi se om det holder seg slik. 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=213199822

5FC846E2-75DC-4183-8723-4F3B67D9F647.jpeg

778BCB17-7711-4756-A3EC-782D415C5789.jpeg

BF5D22CB-E9B0-4626-9DDB-F4819016C5F5.jpeg

F49405A7-E9FE-41BD-B675-BDC5B39B27E2.jpeg

Edited by Snagg30
  • Snagg30 changed the title to Min G21 individual/ E46 M3

Tusen takk alle sammen :D 

@sveigis Helt enig, absolutt en potent bil selv etter 15 år. 

Det står på noen jalla dekk som jeg føler ødelegger mye av kjøre egenskapene, bilen føles litt nervøs og sporer en del så skal i første om gang bytte ut dekkene. Jeg bestilte dekk ifra en på forumet her for et års tid siden, men jeg aner ikke navnet. Noen som vet? :) 

• Snagg30 changed the title to Min G21 individual/ Ny bil E46 M3

@Dusy Ja var det som var planen! :D 

@Ingvaldsen Tusen takk :) Så langt elsker jeg smg, den er langt ifra perfekt men den er ganske nærme perfekt for en gøy kjøre opplevelse. Ekstra gøy når man kan kassa og treffer akkurat som planlagt, da er den både gøy og veldig givende for fører av bilen. Er ingen problem å kjøre pent med den, og full styrke i fult pådrag så er det ganske så digg å bli slått tilbake i sete! Med motor å drivverk forsikring ser jeg ingen grunn til å bygge om, den er mer en god nok for mine behov når det kommer til en slik bil. Den kan ikke kalles en vanlig automat mener jeg :) 

Tusen takk! Og @turbojugen var mannen jeg var ute etter. Har handlet med deg før og som ingvaldsen sier så var det ypperlig. Pluss man får nye dekk og ikke dekk som er lagret i lang tid. Sender deg en pm :D 

• Snagg30 changed the title to Min bipolare bil tråd / E46 M3 / F31 318i