Jump to content

Min G21 individual/ Ny bil E46 M3

Recommended Posts

• Replies 404
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Huket av for M drømmen i år  Var noe bekymret for at bilen skulle føles treg kontra G21 vår, men det skjer og bråker så mye når man drar ut 2/3 gir til 8200rpm så kommer man ikke unna adrenalin og smi

Da var bilen hentet, først vil jeg si tusen takk til dere som pushet meg til «dravit» og «tartufo» for dette her traff meg så enormt mitt i blinken. Skriver ikke så mye idag, dårlige bilder da bilen e

Da var bilen omsider på plass. Det har vært noen ekstremt kjedelige måneder og mye frem å tilbake med utsatt levering på deler osv. Jeg var nervøs for at ny bil gleden var borte etter alt men det merk

Posted Images

@papertiger selger mente det var på grunn av at skinnet ville komme i veien for festene. Men nå har minste mann hjemme tryglet lenge om jeg kan demontere sol skjermen på siden han sitter på(ja han tror man må på verksted) og han har lovd og ikke tegne med fett fra fingrene så får vi se hvordan det blir. 

@Ringer Takk for det! Ja det ble fort noen kryss for mange, men det er litt sånn at når bilen først er såpass dyr så blir utstyr til 2500-5000 så «lite» også huker man av på det meste og vips så var det ikke så billig som man tenkte. Gratulerer så mye! Når kan du forvente og få din?

@Evopower jeg er den eneste som har bestilt bakhjulsdrift her i byen! Fikk og Mail om at det var den mest utstyrte 3 serien de har bestilt så langt. Nå må jeg bare finne ut om jeg vil felgene skal vær sort eller sølv, på dravit grå aner jeg ikke så kom gjerne med innspill om noen har det.

Ble opprinnelig forespeilet levering i månedskifte august-september, dvs nå, men later til å drøye ut. Merker at Bavaria var flinkere til å holde kontakten før jeg signerte 😉 

Intet stress for min del, fremdeles båt og MC sesong, og har dieseldyret (320/F31) til handleturer ol.

35 minutter siden, Snagg30 skrev:

@Ringer hvilken motor og farge har du bestilt? Hahah ja det dabber vell litt av når kontrakten er signert. 

330e M-sport XDrive Touring i Portimau Blau, med high gloss svarte detaljer, grill og speil. Hadde en tråd her om valg av felger, havnet på sorte 19” double spoke thpe 791. 
XDrive siden dette blir vinterbilen, uten at jeg noen gang har hatt spesiellt bruk for det ...

@Ringer Portimau Blau er en nydelig farge, den kiket jeg mye på selv men her kom samboer som «ikke bryr seg» og «gjør som du vil» på banen og sa nei!

jeg fikk de bildene her av selger som jeg må velge til vinter felger, Usikker på hva jeg vil ha.

E3F59D42-8BE0-4D43-986C-7780F32B53DE.jpeg

78F1D7F8-74AE-48E1-9F64-6A7E350FE48D.jpeg

Edited by Snagg30

Gratulerer med flott G21 i bestilling og fargesammensetninger helt etter min smak! Når det gjelder felger ville jeg styrt unna sorte. Blank sorte felger med grå dekksider er ikke mye pent, og det scenarioet der vil du se flere enn én gang når felgene skal brukes om vinteren.

Helt enig i at designet er finere på de sorte, men da ville jeg i så fall krevd å få felgene lakkert i sølv eller noe. Jeg kan ikke fordra de sorte hjulene som sitter på i3en på vinteren, da det ser helt forferdelig ut med blanke, sorte felger og matt, grå/brun gummi. :) 

• Snagg30 changed the title to Min G21 individual/ Ny bil E46 M3