Jump to content
Snagg30

Min G21 individual

Recommended Posts

Hei, overhodet ikke meningen å tråkke noen på tærne. Forsøkte å finne et par bilder som beskriver hva jeg mener, men det var ikke så veldig lett.
På M5’en under er det relativt greit å se på frontfangeren.

Vanskeligere er det derimot å se på G20’en men at det er en form for en blå/lilla tone der er jeg fremdeles overbevist om.

Har heller ingen tro på at de er redigert ettersom det generelt sett er et dårlig bilde av objektet, spesielt av M5’en.

Fremdeles en lekker farge og gratulerer så mye med handel👍🏽

5BAC214F-AF73-48F3-91A5-9B2B86BAB84B.jpeg.5d2e40929f57cdcc8210651b43241d47.jpeg
99858F89-B5C0-42CF-9448-C63759A6D4F1.jpeg.e13b6e64a8c4148af38ca8cdeb1114ef.jpeg

Edited by Peak

@papertiger Ja nå er det for sent og angre, noe som egentlig er like greit da jeg sliter med hva som er penest så dette blir ikke feil uansett! :) De hadde tullet litt med kalkulatoren sin så senk med montering ble noe billigere en først antatt.

@Peak Ingen fare, ikke fornærmet for noe enda ;) synst heller det var interessant det du sier, jeg har Googlet meg ihjel på «G21 dravit» samt utallige klipp på YouTube siste månadene og har enda til gode og se hva du nevner. Men jeg ser på bildene du legger ut her godt hva du mener, men er du sikker på at den M5’n er dravit? Siste bilde så var den veldig blå aktig.  

Det er et enormt fargespill i denne lakken og en veldig spesiell farge. Kan bekrefte at M5’en også er Dravit. Det blå/lilla dukker sjelden opp, kun lagt merke til det ved én anledning på en parkert bil i skarpt solskinn. Vanligvis fremstår lakken noe mørkere.

Må uansett si at G20’en jeg la ved bilde av var utrolig pen i det lyset uansett om den har en anelse blå/lilla i seg.👌🏽

Edited by Peak

@Peak Ja den forandrer seg mye, helt klart en pen og spesiell farge! Men bilen kan for all del vær litt blå på en mandags morgen slik som nederste bilde, men det lille skjæret var ikke noe særlig. 

Jeg er så imponert over dere som klarer å kjøpe helt ny bil 😀

Det hadde blitt så mye frem og tilbake at modellen sansynligvis var gått ut av produksjon før jeg var klar ,

og om jeg skulle klart å bestemme meg så hadde jeg klikka av å gå å vente i flere måneder :uh:

Men for en fantastisk følelse det må være å få det til.

@Snagg30 Gratulerer så mye med valg av bil og farge 🤩

@hanssae Hahaha, ja det er ikke enkelt! Her inne får man mye gode råd men mye forskjellig så det er ikke alltid det er så mye hjelp. Må ærlig si det er en ganske spesiell opplevelse for meg å gjør dette her. Samboer kunne knapt brydd seg mindre og er nok veldig klar for at bilen kommer så ho slipper å høre mer om den. 
vente tiden blir verdt det når bilen er individual som jeg selv har bygget etter mine ønsker. 

Og tusen takk 😄

#snagg30 eller noen andre på denne tråden.

Fant det ikke i tråden her nå(står sikkert et sted). Har du vurdert senking?

Vet at det ikke er noe senk på Msport hybrid og er litt engstelig at den blir seende ut som at den står på stylter. 

Sekundært, om man senker, har du hørt noen erfaringer om påvirkning på kjøreegenskapene, komfort osv?

Hvor mye vurderer du å senke den, 2-3cm eller gå enda lenger?

@Burumsan Min lokale Bavaria har bestilt senk til meg fra ACS som blir montert på før overlevering, for jeg er helt enig med deg den er vanvittig høy. Jeg har ingen erfaringer med det men mange her inne anbefalte senk i fra de. 

Hei,

Skal du ha 19 eller 20’’?

noe link til det senke settet og evt om erfaringer?

gjorde det på en bil for en del år siden, ble fryktelig sporete...

når får du din? Skulle gjerne hørt erfaringer før jeg tar valget.

Skal ha 19" i første omgang, vurderer 20" som kom på M340i til sommeren. 

link til settet https://ac-schnitzer.no/collections/3-serie-g20-g21-since-2019/products/spring-kit-25-35mm-g20-g21

Email til forhandler av ACS 

john@ac-schnitzer.no

Får min enten rett før jul eller over nyttår, kan gi deg en tilbake melding da om hvordan det føles👍

7D30F87D-8816-4C0E-9F8F-DEB04664C03F.jpeg

1 time siden, Snagg30 skrev:

Skal ha 19" i første omgang, vurderer 20" som kom på M340i til sommeren. 

link til settet https://ac-schnitzer.no/collections/3-serie-g20-g21-since-2019/products/spring-kit-25-35mm-g20-g21

Email til forhandler av ACS 

john@ac-schnitzer.no

Får min enten rett før jul eller over nyttår, kan gi deg en tilbake melding da om hvordan det føles👍

7D30F87D-8816-4C0E-9F8F-DEB04664C03F.jpeg

Tusen takk for info. Min skal komme u51, men vi får se hva som blir virkelighet😅😅

De er så utrolig fete de felgene der. Gleder meg til å høre hva ditt inntrykk blir.

blur 

De felgene er utrolig fine, det er M Performance felgene, M340-felgene er 19" og ser noe annerledes ut (doble 5-eikede). 
Har støttet AC Schnitzer, de er utrolig fine å kjøre på, bare endring til det bedre på vår F36, kona er endelig fornøyd 😁