Gå til innhold

Kona sin i3 120ah


fupsaker
 Share

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, Walkabout skrev:

Godt å ha deg "tilbake" her med en BMW-garasje :D 

Blir spennende å se bilder av fargen in real life. 

Takk! :D Hehe, veldig!

8 minutter siden, sveigis skrev:

Føyer meg i rekken og velkommen tilbake .😀

Rart med det ,har man hatt Bmw en gang faller man somregel tilbake på det.

Skal følge med her fremover 👍

Takker! Ja, gjør jo det. 

Skal ikke love de helt store oppdateringene annet enn dulling og KANSKJE sort taktrekk med hjelp fra @Saltkjelen. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Det er en morsom liten rakett! Tror det er den bilen vi har vært minst plaget med, og gleder meg alltid til å kjøre den. Spørs hvordan det blir etter mandag, men til nå det bilkjøpet jeg har vært mest fornøyd med. 

Har kjørt ca 15.000 km siden vi hentet den i slutten av januar 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2020 den 14.49, Gorg skrev:

Grattis! Det er en morsom liten rakett! Tror det er den bilen vi har vært minst plaget med, og gleder meg alltid til å kjøre den. Spørs hvordan det blir etter mandag, men til nå det bilkjøpet jeg har vært mest fornøyd med. 

Har kjørt ca 15.000 km siden vi hentet den i slutten av januar 😅

Takk! :D Tar meg stadig i å se på biler med sportspakke/i3s, men får nok ikke kona med på det, ettersom i3s var 40 000 dyrere. :( Men nå om dagen frister det å selge e-Tron, men det passer dårlig for vinteren om jeg brått ikke har en erstatter på plass. 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutes ago, fupsaker said:

Takk! :D Tar meg stadig i å se på biler med sportspakke/i3s, men får nok ikke kona med på det, ettersom i3s var 40 000 dyrere. :( Men nå om dagen frister det å selge e-Tron, men det passer dårlig for vinteren om jeg brått ikke har en erstatter på plass. 😛 

Jeg fant en. 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=190797612

:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
3 timer siden, papertiger skrev:

Kanonfin farge! Er Kona fornøyd? :D Hvilket interiør ble det?

Fully charged, så ble dette. Nå må bare @Saltkjelen installere alcantaratak. 🙈 Er jeg som har kjørt 10, 1av 11,5 mil. 😅 Og bilen stod på 11km da vi hentet den. Så jeg kjører heller den enn eTron. 🙈 

16046723366624349293263488398367.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Saltkjelen skrev:

@fupsaker Hehe, alcantara taktrekk kan fikses! :D 

Kjenner jeg fikk lyst til å montere dette..
124029343_10165300564000643_201150630645

Er det de nye setene fra X1/1-serie M35i? De ser så sabla gode ut. Hva koster taktrekk i alcantara? 🙈 Det er jo ikke en S, men likevel.. 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, fupsaker skrev:

Er det de nye setene fra X1/1-serie M35i? De ser så sabla gode ut. Hva koster taktrekk i alcantara? 🙈 Det er jo ikke en S, men likevel.. 😅 

Ja, disse setene er fra X2 M35i, men de er vel like både X1 M35i og M135i. Bare synd man ikke får de i brunfargen i3 har, for det blir jo nokså kostbart å måtte få sydd nytt skinn i riktig farge også. Sett i8 seter også, men fargen stemmer jo ikke her heller. Ellers er vel faktisk det billigste å få tak i noen fra M3/M4 (fortrinnsvis M4 pga. mulighetene for å vippe frem seterygg).

Jeg endte vel på kr. 15-16 000,- i delekostnad på min, men det skyles nok først og fremst takluken som bød på mye hassle. Din er vel uten takluke? I så fall er jo det helt gull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...