Gå til innhold

Meine Garage | MINI F55 | Jaguar F Pace


 Share

Anbefalte innlegg

Kjøreglede 😊
F55 Mini Cooper 

Volcanic Orange (B70)

Leather Cross Punch/Carbon Black (NEE1)

S785White Direction Indicator Lights

S7Y2Chili II

Comfort And Interior Equipment

S4VAMINI Driving Modes

S4V9MINI Excitement Package

S402Panorama Glass Roof

S470Isofix-System

S481Sports Seat

S494Seat Heating Driver/Passenger

S450Height Adjustment, Passenger Seat

S493Storage Compartment Package

S4C1Colour Line Carbon Black

S423Floor Mats Velours

S431Interior Mirror With Automatic-Dip

S473Armrest Front

S428Warning Triangle And First Aid Kit

S4AAHeadlining Anthracite

S4DBInterior Surface, Dark Silver

S4NEBlow-By Heater

Multimedia

S698Area-Code 2 For DVD

S6ADMINI Head-Up Display

S6NMMINI Connected

S6UMMINI Navigation System

S654DAB Tuner

S6FPRadio MINI Visual Boost

S563Light Package

S5A1LED Fog Lights

S548Kilometre Speedo

S521Rain Sensor

S5ASDriving Assistant

S544Cruise Control With Brake Function

S534Automatic Air Conditioning

S508Park Distance Control (PDC)

S5DPPark Assist

S550On-Board Computer

S5A4LED Headlight With Extended Scopes

S5AARear Fog Light

71FE6BE3-9BE2-45C6-9E56-B815967BBC1B.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de fleste her har nevnt tidligere, utrolig fine biler du har her! Veldig enig i at individual gjør det lille ekstra og det siste bilde du la ut her viser ikke mye men jaggu er det mange gode ting å se som B&O, skinntrukket dash og spotify på skjermen :)

Som en E63/E64 fan får jeg slå et slag for din E64, ser flott ut i hvit! :D 

Endret av Carlsius
E64*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen Takk Carlsius 😊 Individual kan jo være så mangt men når tidligere eier kjøpte nytt og har god smak og går bananas i utstyrsliste så er jo det bare ren glede og handle brukt ! Skulle i grunn handle en G11 men har alltid vært svak for F01 som er en av mine soleklare favoritter mtp BMW design.
Min E64 er lekker i «Diamanthvit» og kommer virkelig til sin rett i solskinn. Leter fremdeles etter nytt felgsett til denne eller vurderer renovering av orginalfelger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Tony Soprano skrev:

... 
 Leter fremdeles etter nytt felgsett til denne eller vurderer renovering av orginalfelger.

Bilen kunne gjerne fått noen originale BMW felger i mine øyne, men husker jeg synes det var vanskelig å finne de riktige felgene til E63/E64 karosseriet. Synes personlig style 167 (M6 felgene) er de som kler karosseriet best. Noen spesielle du søker?

image.png.ebe514243391f713676392f2ca0f0338.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Carlsius skrev:

Bilen kunne gjerne fått noen originale BMW felger i mine øyne, men husker jeg synes det var vanskelig å finne de riktige felgene til E63/E64 karosseriet. Synes personlig style 167 (M6 felgene) er de som kler karosseriet best. Noen spesielle du søker?

image.png.ebe514243391f713676392f2ca0f0338.png

M6 felger er lekkert helt klart men vurderer også renovere orginal felger (bilde vedlagt) prisen her var kr 9500.- litt stivt kanskje men grunn er polert aluminium/diam.cut. kr 6500.- for vanlig lakk (2 farger)

3BB62D2E-4FDA-44D3-9324-81EC2C3C889E.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer sterkt disse til E64 om de passer samt ett senkesett fra H&R ....ET foran er vel innafor men må man ha spacer bak evt ? Innpress er vel ca 18/20 på E63/64/E60/E61 ?

https://www.ebay.de/itm/20-New-666M-Competition-Style-Wheels-Gun-Metal-Machined-M2-M3-M4-Fitment-BMW/264816264692?hash=item3da84785f4:g:7MEAAOSwNOJan8rk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en E64 Individual ville jeg da gå for originale felger @Tony Soprano, ikke kinafelger. Designet i seg selv er stilig det, men kan ikke helt si meg enig i at det ville passet linjene og formene på din lekre kabriolet.

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

E63/E64 er jo en av få E-serier som faktisk kler 21"-felger, så hva med å prøve noe originalt fra E65 eller F01? :) 

Det sagt, synes jeg Style 218 er noe av det fineste man kan sette på en E6x (5- eller 6-serie). De er stilrene og konkave. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Evopower skrev:

Hmm de tror jeg ikke blir så ille på bilen faktisk :) selv om jeg er svak for de originale 5 eika også. Jeg hadde beholdt dem av hensyn til komfort og original look

Er i tenkeboksen og har jo god tid nå i vinterhalvåret da bilen står lagret i garasje 😊 

 

19 timer siden, papertiger skrev:

På en E64 Individual ville jeg da gå for originale felger @Tony Soprano, ikke kinafelger. Designet i seg selv er stilig det, men kan ikke helt si meg enig i at det ville passet linjene og formene på din lekre kabriolet.

Blir jo litt blendet av pris & flott design😄,men ikke sikkert att det passer heller...Har ikke funnet bilder av felg på bil. Kjekt med Finn & EBay i stygt vær 😊

 

18 timer siden, Ingvaldsen skrev:

Vurdert individual felgene som kom på e60, e65 , f10 osv ?

Er i grunn svak for orginalt men tips gjerne om felgsett du mener vil passe 😊

 

17 timer siden, Saltkjelen skrev:

E63/E64 er jo en av få E-serier som faktisk kler 21"-felger, så hva med å prøve noe originalt fra E65 eller F01? :) 

Det sagt, synes jeg Style 218 er noe av det fineste man kan sette på en E6x (5- eller 6-serie). De er stilrene og konkave. :) 

Style 218 er helt klart flott ! Tips gjerne om flere sett du mener vil passe 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Tony Soprano changed the title to Meine Garage | MINI F55 | Jaguar F Pace

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...