Jump to content

Share

Recommended Posts

13 minutter siden, papertiger skrev:

Kjempebra dette :) gjorde seg med senk! Skulle fått på noe på min også, men er så utrolig god å kjøre på M sport understellet, som jo er 10mm senket. 

Takk for det Papertiger 😃 Planene mine var aldri å montere senk, men siden jeg fikk så bra deal ifbm at fjæra knakk, så ble det bare sånn. Men det var i grunn fint at den fjæra knakk. For ellers hadde jeg kanskje ikke oppdaget at demperene var dårlige og det samme var bærearmene og casterstaga. Nå sitter det H&R fjærer og M-sport dempere. Aner ikke hvor mange mm de senker. Tipper kanskje 30 mm. Du får kose deg med oppsettet du har og heller handle no senk når det du har blir slitent 😉👍

Ser kjempefin ut nå og er sikker på denne er god å kjøre 😊

Angående rust foran så ser vår en serie ut sånn den og så dette må være standard 😊

Liker det lyse interiøret i den .🙏

5 timer siden, sveigis skrev:

Ser kjempefin ut nå og er sikker på denne er god å kjøre 😊

Angående rust foran så ser vår en serie ut sånn den og så dette må være standard 😊

Liker det lyse interiøret i den .🙏

Takk Jan, ja den er en pen 1-serie selv om den har en del steinsprut i panseret ☺️

Ja da kan nok dette være et sårbart sted for disse bilene. Så må sikkert gjøre denne jobben igjen til våren 😅 Men lurer på om hele denne enheten kan bestilles ny 🤔

Ja dette interiøret er veldig fint. Ikke strøkent men helt og pent 😃 Det jeg merker, er at jeg får litt vondt i lårene når jeg har kjørt langt og lenge. Dette fordi sidestøttene gjør setet litt smalt og dette gjør noe med blodomløpet i beina 😅