Gå til innhold

[space] sin F30 330E


[space]
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, [space] skrev:

Ja, vi er en liten gjeng på jobb som er rimelig interessert i bil :)

Kun han med z4en som importerte. Han fant en bil i Berlin. Ryddig privat selger. Det gikk utrolig smidig og kjapt!

Leser meg gjennom tråden din nå @macrorain:D

Startet med AKKURAT samme tanker som meg. Leppe, diffuser og sideskjørt umalt eller i blank svart, og det å helst kun ha leppe forran under, uten de festene på utsiden av dagens fanger.
Ser veldig mange på bimmerpost heller mot umalt pga vedlikehold, steinsprut osv.

Jepp. Jeg droppet M-sportopplegget fordi det ble litt dyrt opp i alt annet der og da, og nå tror jeg rett og slett det hadde blitt for lavt, hvertfall med frontleppa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg først var i siget bestilte jeg Eibach Pro-Kit også.

Serienr: E10-20-031-04-22 til 330E.

Har hatt Eibach Pro-Kit på både Z4 og M3 tidligere, og det har fungert strålende. Satser på at det gjør det på denne her også.
Har god tid til montering før sommersesongen, men greit å ha det liggende.

s-l400.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, prøver å gjøre det billig, så ble kun fjærer. Har egentlig god erfaring med det fra tidligere.

Har justerbar Öhlins på sykkelen :) 

Det som er litt behagelig med X-serien er at en slipper tenke på hele stanceopplegget. Bare å gå for max komfort.

Nå er jeg tilbake på at alt må være perfekt :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes bl.a såkalte "trunk organizers" som festes med borrelås/velcro. Enkelte Skoda modeller har dette som standard og det er i form av "plater" som kan organiseres på forskjellige måter etter behov. Når de ikke er i bruk legges de enkelt i bunnen av bagsjerommet. 

https://www.theskodashop.co.uk/products/skoda-boot-hold-fixings-velcro-6v0061104

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, [space] skrev:

Finnes det noen mulighet for å få matposer til ikke å skli rundt bak i bagasjerommet?
På X1 var det en krok på hver side, som var perfekt til matposer.

Jeg har originalt en krok på hver side i bagasjen på min F30 slik som denne

attachment.php?attachmentid=1165289&stc=

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...