Gå til innhold

Finn.no link: 2017 320D. Er dette et greit kjøp?


Nyheim
 Share

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Snagg30 skrev:

Den er ikke så mye å skryte av dessverre, på vinteren knappe 20km. På sommer tid opp i mot 27/29km ca. 

Ikke noe å skryte av nei, men 20 km holder akkurat til og fra butikken for meg, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Nyheim skrev:

Ikke noe å skryte av nei, men 20 km holder akkurat til og fra butikken for meg, hehe

20km flat mark :) bratte bakker dreper batteriet. Jeg har en strekning på 4-5km hjem fra jobb. En stor bratt bakke. Triller til jobb, så der går det fint. Vinterstid så har jeg da 19-20km tilgjengelig el-distanse når jeg drar fra jobb. Når jeg er hjemme har jeg 5-7.. :) men det holder akkurat for meg også :D 225 jeg da og ikke 330, men de er veldig lik i eldrift.

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Marius2002 skrev:

20km flat mark :) bratte bakker dreper batteriet. Jeg har en strekning på 4-5km hjem fra jobb. En stor bratt bakke. Triller til jobb, så der går det fint. Vinterstid så har jeg da 19-20km tilgjengelig el-distanse når jeg drar fra jobb. Når jeg er hjemme har jeg 5-7.. :) men det holder akkurat for meg også :D 225 jeg da og ikke 330, men de er veldig lik i eldrift.

Okay, takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...