Gå til innhold

Z4 E 85 hjeeeeelp sikkert 30 feilkoder


Roger Holdorf
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Otis skrev:

Funderte litt mer på dette problem, og det kan jo godt hende du har fått besøk av mus! Det er jo museår i år, og det har vært mye gnager skader sålangt i år.

Når du sier det, for en 1mnd siden fant jeg ei død mus nede ved varmeapparatet. Hmmmm kjempe godt forslag det har ikke jeg tenkt på. tror du det er en forsikringssak. Da bråstopper jeg med å leite med en gang. 

Siste: målte strøm på mitt 2 mnd gamle agm batteri og det var kun 12,49V men spratt opp til 14,8 når jeg startet bilen. målte på høyre ryggelys. kun litt over 11V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du leverer inn bil på mistanke ang mus, så må du betale for alt, om det ikke er mus.

Men om du heller finner noe form for bevis av mus, så er det nok større sjanse for at det går som en forsikringssak. 

11v på baklys, var kanskje noe lavt ja. 12,49 på batteri er svært bra. 14,8v er helt korrekt med motor igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt ut blinklysbryter, ingen synlige tegn på skade. Har sjekket ledninger innvendig så langt det lar seg gjøre uten å pelle bilen i atomer. ingen tegn til at mus har gnagd på ledninger. ladet batteri, men ingen tegn til bedring. Har tilbud på bytte av hovedlysbryter kr 5163, men surt om det ikke er den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...