Gå til innhold

Min G21 M340ix


Lars S
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, M3Turbo skrev:

 

Superfin bil du har fått deg!! Eneste jeg ikke liker er grillen på M340. Jeg ville kanskje satt inn svarte grillen. (men da ser ingen at du har M340...hehe).

Sitter å leser meg opp litt på M340i. Har fått tilbud om å kjøpe M340i touring x drive av bilia nå til en svært fordelaktig pris.(2021). Ser man får 460-480hk med chip og downpipe. Da burde den være på orginal M3 F80 nivå. Plus litt mer praktisk.

Hadde 545e kommet i Touring hadde det blitt det isteden. Men ser ikke ut som det kommer ever.

M3 touring er også et alternativ de forslår for meg. men 1 års ventetid, og grillen fra helvete gjør det uaktuelt. ikke noe prising på den enda heller.

Setene du har er helt annerledes enn de i vanlig G20/21? Er de gode å sitte i? Elektrisk korsrygg?

Kona har en G20 330e m sport. og vi hater begge de setene. de er knallharde og vonde å sitte i. Kjører ikke lengre turer enn 30min med den bilen.

G30`en med sportseter er veldig gode å sitte i. men bilen er en båt. Har aldri vært fornøyd med bilen dessverre.

 

 

 

 

 

 

Var litt fram og tilbake med svart grill jeg også, men så at det var en helhet med samme farge på grill, luftinntak, speil og eksos. M792 hjula er også like i fargen. 
jeg liker setene, er justerbar korsrygg, bredde ++ og de ser jo også bedre ut. Er jo faste disse også, mulig de blir mykere med merinoskinn. Er ganske lett å tune denne motoren, 420 hk/600nm bare med ac-box, og mye mere med å tune ecu. Du har sikkert sett at min ligger på Finn, og vær obs på brukt M340i som har hvert adm biler, de har blitt innkjørt på isbane på Golsfjellet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lars S skrev:

Var litt fram og tilbake med svart grill jeg også, men så at det var en helhet med samme farge på grill, luftinntak, speil og eksos. M792 hjula er også like i fargen. 
jeg liker setene, er justerbar korsrygg, bredde ++ og de ser jo også bedre ut. Er jo faste disse også, mulig de blir mykere med merinoskinn. Er ganske lett å tune denne motoren, 420 hk/600nm bare med ac-box, og mye mere med å tune ecu. Du har sikkert sett at min ligger på Finn, og vær obs på brukt M340i som har hvert adm biler, de har blitt innkjørt på isbane på Golsfjellet....

ok. Takker for info. Veit om golsfjellet ja. Ble bedt med av bilia...hehe.   Nei, de jeg har sett på er ikke demobiler. nye biler. Så din på finn. Knallfin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...