Gå til innhold

Gabz' nye E61


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

På 27.9.2021 den 20.46, Nyheim skrev:

 

Fikk solid bismak fra det elektronikk-helvetet der for en stund, merker jeg.. Men ja, var liksom det som var det kjipeste. Fant en velholdt, original, pen og urørt E61; tar full service på alt med regning på 50k og sørger for at alt er på stell, oooogså er det selvfølgelig noe helt uforutsigbart som skal ta knekken på den likevel. 

Haha, satser på at jeg er en av de verre unntakene og at du slipper noe tilsvarende, ja :lol: 

Mange takk! Hatt den siden 2014, fått mye smiles per gallon der! Subaruen er kjempeålreit den, ja! Solid og god, komfortabel nok og greit med utstyr. Og ikke minst litt enklere å skru på, ja. Tyskerne er hakket mer investert i "over-engineering" enn det japanerne gidder å være, og det kommer ofte godt med. Men skal selvfølgelig sies at jeg savner en god BMW, så ikke umulig at jeg vender tilbake til gamle trakter neste runde. 

På 27.9.2021 den 22.34, Shattered skrev:

ble ganske irritert da ccc slutta å virke da. 

E6x med fungerende CCC med den alderen de bilene er i nå er jo sjeldent som en enhjørning, så det er kanskje det første jeg hadde regnet med i en slik :P Min røk også bare en måned inn i eierskapet mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...