Gå til innhold

Skulebollens e34 M5. Bilen endelig tilbake!


Skulebollen
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Skulebollen skrev:

Kontakten smeltet inni b-stolpen i ett skjøtestykke..

Og dette klarer jeg rett og slett ikke finne nytt! Er der noen som kanskje har bedre kunnskap på ETK? Evt. Har en delebil og plukke fra? Er en 10pinns kontakt.

Koed klarte ikke hjelpe

Er dette koblingen mellom ledningsnett i dør og resten av bilen? I tilfelle tror jeg du trenger komplett ledningsnett i døra. Eventuelt så kan kanskje noe lignende som dette være en mulighet.

https://www.biltema.no/bil---mc/elektrisk-anlegg/kabelkoblinger/kontakter-2000031729

 

Endret av Rune-K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Werther skrev:

 

 

Jeg sendte Skulebollen flere dickpicks da jeg var fysen på flere bilder av Hyundai H1 og synes de er arkitektoniske mesterverk, men fikk aldri svar. 

Hehehe :D:D  Om han ikkje skjerpa seg, så skal eg ta ein garasjetour med kameraet og spamme alle trådane med bilder.  H1 er jo solgt, men faren hans har en feeet H1 som eg kan knipse nokre bonusbilder av ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Werther skrev:

 

giphy22.gif

 

Werther, kom jo på at du har sett litt på H1 til faren til skulebollen i bakgrunnen på et bilde eg fant på telefonen, og det måtte jo gå som i bildet over her.... ( OT godkjent av skulebollen, dog uten å sei kva det kom til å inneholde)

 

Screenshot_20210409-223151_Gallery.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2021 den 22.38, GtiGtr skrev:

Kjekt med tråd!  Litt utdatert signatur eller? :D

Nei har valgt og la den stå.. Får enorme mengder med forespørsler fra kåte ensomme jenter, ( og gutter; @Werther ). Faktisk flere ganger daglig! Det er vel ganske tydelig at signaturen på bimmers bare er ett kort google søk unna for H1 elskere

Screenshot_20210409-215455.thumb.png.003db4901c2c5aa3672cef7f305797ea.png

13 timer siden, Werther skrev:

 

 

Jeg sendte Skulebollen flere dickpicks da jeg var fysen på flere bilder av Hyundai H1 og synes de er arkitektoniske mesterverk, men fikk aldri svar. 

Som du ser i svaret over her så renner det inn såpass med forespørsler at jeg rett og slett ikke rekker over og svare alle.. 

Måtte til slutt over på Transporter,denne bruker jeg såpass med penger på at jeg også får holdt nede handelen av ubrukelige biler som bare står til pynt i garasjen 

IMG_20200926_105809628.thumb.jpg.3a1a14359c287f221127376cf4a1c53e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2021 den 0.54, Rune-K skrev:

Er dette koblingen mellom ledningsnett i dør og resten av bilen? I tilfelle tror jeg du trenger komplett ledningsnett i døra. Eventuelt så kan kanskje noe lignende som dette være en mulighet.

https://www.biltema.no/bil---mc/elektrisk-anlegg/kabelkoblinger/kontakter-2000031729

 

Er nok det ja, ja er en mulighet og gå for en uoriginal kobling, men er trangt inni hullet i b-stolpen, i første omgang får jeg prøve og få kjøpt fra en delebil om jeg ikke finner taki løst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Putler nå på litt om kveldene.. Demonterte denne da jeg syns den glipper fremme, men fant ikke noe feil, fester var hele osv. Skal passformen være så dårlig🙈😅?

Fant dog en diskant som låg løst nedi med avklipt ledning jeg fikk fjerna 😅 

IMG_20210406_190740114.thumb.jpg.994e15c85a09c9b821f355843a9ce6f7.jpg

 

Siden det endelig kom sol innimellom alle snøbygene kunne jeg få frakta bilen til sveising idag. Dokumentert med ett bilde😬 Dog særs uheldig positur for e34en med sola skinnende rett på en smule uheldig fremskjerm

IMG_20210411_160131359.jpg

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/11/2021 at 8:49 PM, Skulebollen said:

Putler nå på litt om kveldene.. Demonterte denne da jeg syns den glipper fremme, men fant ikke noe feil, fester var hele osv. Skal passformen være så dårlig🙈😅?

Fant dog en diskant som låg løst nedi med avklipt ledning jeg fikk fjerna 😅 

IMG_20210406_190740114.thumb.jpg.994e15c85a09c9b821f355843a9ce6f7.jpg

 

Siden det endelig kom sol innimellom alle snøbygene kunne jeg få frakta bilen til sveising idag. Dokumentert med ett bilde😬 Dog særs uheldig positur for e34en med sola skinnende rett på en smule uheldig fremskjerm

IMG_20210411_160131359.jpg

50 Shades of Grey?

 

Ellers flott bil og bra prosjekt:headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • Skulebollen changed the title to Skulebollens e34 M5. Bilen endelig tilbake!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...