Gå til innhold

Felgtips E39 vogn


Flataas
 Share

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, hsd skrev:

300/301 starter vell på ca 10k pga dem er litt skjeldne kontra 4stk 300. 

Jeg tenker sånn ca 10k for ett som ett som du må blåse og lakke, og ca 15k for ett i bra stand. Er vell enklere å få tak i apex, og tror kvaliteten er helt grei, men kopielg er kopifelg :):) På originalen får du valget om å kjøre med senterkopper også.

Har lagt ut innlegg i forskjellige grupper på fb men ikke fått noe napp enda, ser dem er ganske heftig priset på ebay. Tror ikke jeg kan ha på senterkoppene om jeg får tak i et sett da jeg har 78mm studs 😅

Lyst å selge settet ditt? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, *MrB* skrev:

Hadde RH X-rad på min gamle E39 for mange år siden. Synes de kledde bilen bra, men de lages kanskje ikke lenger. De er jo egentlig en ACS-kopi.

 

468E0E3E-60E0-44C3-A7A6-11A4CDC6FB67.jpeg

Tenkte egentlig å kjøpe ACS felgene til @Ingvaldsen men de var solgt når jeg spurte han 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Flataas skrev:

Har lagt ut innlegg i forskjellige grupper på fb men ikke fått noe napp enda, ser dem er ganske heftig priset på ebay. Tror ikke jeg kan ha på senterkoppene om jeg får tak i et sett da jeg har 78mm studs 😅

Lyst å selge settet ditt? :wub:

mine er bare 4 stk 300, så pass motor du har må du ha 10" bak :)

 

men skal du ha Apex så kjøp med NMS, ikke mteknikk. Har handla en del med Nordic Motorsport, han ordner alltid ut om det er noe problemer o.l. 

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, hsd skrev:

mine er bare 4 stk 300, så pass motor du har må du ha 10" bak :)

 

men skal du ha Apex så kjøp med NMS, ikke mteknikk. Har handla en del med Nordic Motorsport, han ordner alltid ut om det er noe problemer o.l. 

Tror og jeg må ha 9,5" eller 10" bak ja 😅

Visste ikke at NMS forhandler Apex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...