Gå til innhold

Ny bil - M4 Competition Java Green Metallic - BT99339


Anbefalte innlegg

4 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Dette var en usedvanlig flott M4, kult med denne spesielle fargen. M4 har blitt en vanlig bil i Norge (ikke noe negativt i det) og da synes jeg det går inflasjon i sort og hvit, så stilig at du går for denne fargen 👍

Gøy at det kommer litt tråder på M biler her på forumet 😀

Artig med noe ikke alle andre har! 
Veldig mye F80 / F82 i landet, så er gøy å kunne ha drømmebilen, men fortsatt skille seg ut i mengden :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet bil i en nokså sjelden farge!👌 Du var ikke tilfeldigvis innom Lørenskog-området for noen dager siden? Mener jeg så en M4 i akkurat den fargen her. 

Jeg så en M4 i samme farge i forrige sommer, men det var nok ikke deg da bilen din ikke var i Norge på den tiden. Det må ha vært "den andre", som du nevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, BrokeBoi skrev:

Fet bil i en nokså sjelden farge!👌 Du var ikke tilfeldigvis innom Lørenskog-området for noen dager siden? Mener jeg så en M4 i akkurat den fargen her. 

Jeg så en M4 i samme farge i forrige sommer, men det var nok ikke deg da bilen din ikke var i Norge på den tiden. Det må ha vært "den andre", som du nevnte.

Kjørte gjennom Lørenskog på Onsdagen ja, nettopp hentet den da :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har skjedd noen småting siden sist, blant annet tatt noen bedre bilder sammen med Kevin Fisher (@_wizardmedia_) for å vise frem fargen! Her var bilen fortsatt i orginal stand.

840230677_1(1of1).thumb.jpg.a3fe92bbf1975a5bc356d0b133c73206.jpg

Nå har bilen fått montert på EMD Senkefjører og spacere. 12mm foran og 15mm bak.

 

image3.thumb.png.32a044ea6183cba3ec89d51a483e9be4.png

image2.thumb.jpeg.c73fdff40bc984c20133708bceaf5c39.jpeg

Har også skiftet ut de små orginale eksostuppene med BMS sine 3,75".

image4.thumb.jpeg.233b4d0b25c2bf9347be0ddd2ad122e2.jpegimage0.thumb.jpeg.e26444596cb578da11c5957dd101819b.jpeg

Er bestilt VRSF Single mid-pipe, carbon mp frontleppe, psm carbon sideskjørt, 3-delt carbon diffuser og carbon high kick vinge. Poster nye bilder når dette er montert :-)

Ha en fin helg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Solberg93 skrev:

Sinnssyk bil og farge! :D Gratulere!

Facelift lykter ville virkelig blitt rått med den fargen 😎

Det er i tankeboksen enda, men vil nok bli noe annet etterhvert! Både foran og bak😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...