Gå til innhold

Ny bil - M4 Competition Java Green Metallic - BT99339


Anbefalte innlegg

På 16.5.2021 den 14.33, Snagg30 skrev:

Jeg synest alt av ///M er kremen av biler, men slenger du på en farge som den her pluss grønne sømmer innvendig så har du en helt perfekt bil i mine øyne. Denne her kan jeg selv tenke meg den dagen den kommer for salg :) 

Er dessverre uten førerkort om dagen, så mange har spurt om den kommer for salg.
Har ikke lyst til å selge den, selvom alt er til salgs til rett pris.. så da står den heller trygt i garasjen, med god tid til oppgraderinger! B) 
Blir å ta Norgesferie og lignende i bilen, så den vil ikke stå helt stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, HenrikEvenstad skrev:

Er dessverre uten førerkort om dagen, så mange har spurt om den kommer for salg.
Har ikke lyst til å selge den, selvom alt er til salgs til rett pris.. så da står den heller trygt i garasjen, med god tid til oppgraderinger! B) 
Blir å ta Norgesferie og lignende i bilen, så den vil ikke stå helt stille.

Tror ikke jeg og mitt forhold til samboer er klar for et nytt illebefinnende, så jeg velger å se bort ifra det du sier der :) 

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har ikke oppdatert på en stund, men har fått montert VRSF Single midpipe på bilen, og lydbilde ble helt noe annet! Magisk.

Har også fått montert på Carbon MP frontleppe, Carbon PSM Style Sideskjørt, Carbon Vorrsteiner style 3-delt diffuser og Carbon high kick spoiler :-) 

Legger ved noen bilder av bilen sånn den står!

 

Driver å bygger noen 3-delte HRE 540 felger til bilen, som forhåpentligvis er ferdiglakkert når jeg kommer hjem fra reise.

Holder dere oppdatert :D 

DSC06624.jpg

DSC06602.jpg

DSC06603.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...