Gå til innhold

[solgt] Walkabout sin F82 M4 [salgsbilder s. 22]


 Share

Anbefalte innlegg

Gjennomført! Sett denne da jeg besøke lagunilla, og den har nok blitt enda mer velholdt med hellakering og dine petimeterfakter. Kan kjøre med god samvittighet i år. Huske at den skal brukes, og ikke være redd for steinsprut, og andre slitasjer :) Ville vurdert PPF selv, men det er fordi jeg jobber med det.. så prisen er ikke hinsides for meg 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.3.2022 den 9.36, Geir Anders skrev:

Gjennomført! Sett denne da jeg besøke lagunilla, og den har nok blitt enda mer velholdt med hellakering og dine petimeterfakter. Kan kjøre med god samvittighet i år. Huske at den skal brukes, og ikke være redd for steinsprut, og andre slitasjer :) Ville vurdert PPF selv, men det er fordi jeg jobber med det.. så prisen er ikke hinsides for meg 🤣

Tusen takk! Overtok en bra bil, men gjorde seg så klart med hellakkering og "nye" felger. Tenker også at dette er en bil som skal brukes, selv om det føles ut som en bil til to millioner er det jo ikke det og den bør brukes for å ha mest glede av den :) Har tenkt tanken på PPF, men tror jeg tar sjansen uten, må sette stopp en plass også og tror rett og slett ikke jeg får igjen pengene for det om 2-3 år. 

På 23.3.2022 den 12.20, ahj skrev:

Nydelig som alltid! 😃

Takk så mye :D 

21 timer siden, papertiger skrev:

Virkelig lekkert! 

Hjertelig! Må ordne et treff en dag, jeg gir lyd fra meg så snart coviden er ute av systemet her så kan vi ta en tur og en prat :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Walkabout said:

Tenker også at dette er en bil som skal brukes, selv om det føles ut som en bil til to millioner er det jo ikke det og den bør brukes for å ha mest glede av den :)

Det samme tenker jeg om vår 4-serie… 🤷‍♂️ 
 

4 hours ago, Walkabout said:

Hjertelig! Må ordne et treff en dag, jeg gir lyd fra meg så snart coviden er ute av systemet her så kan vi ta en tur og en prat :) 

Det hadde vært veldig kjekt! Få myst litt på bil er det lenge siden jeg har gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PPF er meningsløst med mindre du får vanvittig bra pris på det. Normalt at ///M bil med bare skarve 10-20k km er pepra med steinsprang så ved salg så er det helt innafor med det. Kommer uansett, er bare sånn linjene og dragsuget på disse bilene er 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Clarity skrev:

PPF er meningsløst med mindre du får vanvittig bra pris på det. Normalt at ///M bil med bare skarve 10-20k km er pepra med steinsprang så ved salg så er det helt innafor med det. Kommer uansett, er bare sånn linjene og dragsuget på disse bilene er 

Tenker det samme selv. Kunne nok fått en ganske så gre pris gjennom en bekjent, men bilen har tross alt straks rullet 125.000 km, og med hellakkering er den uansett hundre ganger bedre enn alt annet med tilsvarende kilometerstand der ute, selv om det skulle komme noen steinsprang de neste par årene. 

Jeg ser ikke noe poeng i å ha på PPF for egen del, og tror heller ikke jeg henter ut dette igjen ved salg. Kan skjønne de som hiver på dette når bilen er fabrikkny, da kan det spare seg inn ved salg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger ut et par bilder til, er tross alt det som er det morsomste. Blir de siste bildene med personlig bilskilt på en stund, bytter over til standard da jeg synes bilen gir (mye mer enn) nok oppmerksomhet i seg selv uten at skiltene skal eskalere dette. 

Nybilfølelse for min del å ta ut denne nå, med ny lakk og nylakkerte felger.

Det er så sinnsykt gøy med rå motorlyd. Aldri verken kjørt eller hørt en bil med mer sinnssvak lyd fra eksosen enn denne. Kjørte en Audi e-tron GT RS for et par uker siden, og at noen velger elektrisk som sportsbil fremfor dette er for meg bare komplett uforståelig :) 

68FE08E6-AB32-4B8A-A513-021D9EB5AA41.jpeg

F19E9EFF-8403-4266-ABD6-138A94EA506F.jpeg

55A83F51-6EFA-437C-B089-A8D05F496404.jpeg

4D90F086-64E2-4272-B797-E3FA688DBD92.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd både Taycan turbo S(tragisk å kalle det turbo men) og e-tron RS. Det var artig i 5 min. Ga meg absolutt ingenting å kjøre slike elektriske ‘’sportsbiler’’ Bruker heller 3-4 sekunder lenger på 0-100 km/t sprinten enn å sitte der i summende stillhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Har prøvd både Taycan turbo S(tragisk å kalle det turbo men) og e-tron RS. Det var artig i 5 min. Ga meg absolutt ingenting å kjøre slike elektriske ‘’sportsbiler’’ Bruker heller 3-4 sekunder lenger på 0-100 km/t sprinten enn å sitte der i summende stillhet.

Som jeg skulle sagt det selv, helt enig. Mer inspirerende å kjøre min F11 520d enn e-tron GT RS. Elbil virker greit som pendlebil, bybil eller familiefrakter, men for meg kommer det aldri til å erstatte en entusiastbil. 

Hadde følt meg helt tåkete om jeg brukte 2 millioner (!) på en Porsche Taycan Cross Turismo "Turbo S". Er så vanvittig mye annet gøy en kunne fått for de pengene. F.eks. både en ny Enyaq Coupe + en nesten ny F90 M5. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såså, @Walkabout. Nå må du vente til Coviden slipper tak her. Skoda og ordet gøy hører ikke sammen. Det har aldri hørt, hører ikke og vil aldri høre sammen. :P 

Ellers helt enig i at en elbil ikke vil kunne måle seg med en entusiastbil som dette, men til daglig bruk i jobbsammenheng, pendling, bykjøring m.v. er det i mine øyne lite som slår det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at gøy og Skoda i samme setning kom litt feil ut her @Saltkjelen (jeg skylder lett på coviden her), mente at prisen av en overpriset elbil i sum kan svare til kombinasjonen av fornuftig + gøy :D 

Hvor Enyaq åpenbart er den fornuftige (men likevel ganske så tøffe) biten som fungerer til bykjøring og pendling, mens en par år gammel F90 M5 utgjør den gøye biten (som likevel er halvfornuftig gitt at mye av pristapet allerede er unnagjort). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Clarity skrev:

PPF er meningsløst med mindre du får vanvittig bra pris på det. Normalt at ///M bil med bare skarve 10-20k km er pepra med steinsprang så ved salg så er det helt innafor med det. Kommer uansett, er bare sånn linjene og dragsuget på disse bilene er 

Sa du noe? 😂 Da jeg hadde denne F80en inne til behandling hadde den vel rullet rett i underkant av 30k. 

FB_IMG_1648164292397.thumb.jpg.b4d2435beacf963606594d8cf7f19128.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to [solgt] Walkabout sin F82 M4 [salgsbilder s. 22]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...