Gå til innhold

[solgt] Walkabout sin F82 M4 [salgsbilder s. 22]


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Har fått litt sansen for vinge bak, type stor. Men lite pent å oppdrive, som faktisk ser halvveis integrert ut. Denne fra BMW Motorsport M2 CS er det beste jeg har funnet så langt, tipper den passer M4 greit også. Er vinge på M4 yay eller nay?

BF23954E-4F35-4D7F-9EF8-311E144F60DF.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå jeg for første gang skal si min mening og lage advokatmat her ?😅

Nei ,ikke gjør det ,jeg gjentar ikke gjør det .

Denne er så forbannet perfekt som den er .

Den sexye svulstige rumpen på denne må ikke ha Olabil spoiler .😊

Neida fra spøk til alvor ,om du finner en som ser bra ut så kan det nok bli fint men igjen ,jeg elsker den bakparten på den som den er ,men du vet jo somregel hva du gjør på bilene dine så tenker det ender godt tilslutt 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe @sveigis, jeg setter pris på ærlige tilbakemeldinger så blir ikke noe anførsler om injurierende påstander her ;) Helt enig med deg i at det ikke må bli noe olabilspoiler, er pent som det er så ikke noe must. Ser at BMW Performace sin fra G82 kan retrofittes på F82 (se bilder), men liker ikke spoilere med feste i midten - i mine øyne må det være ute på sidene for at det blir pent. Så BMW Motorsport M2 CS sin er vel egentlig den eneste som er aktuell, men må se det på bilen først. Kanskje det finnes noen på lager i Tyskland så jeg kan stoppe innom i sommer og få et inntrykk. Men om det er verdt 20k er jo også en sak, antakelig ikke. Men alltid gøy å høre innspill og meningene til Bimmers-folket :) 

B4AE4200-5ECF-41FB-B8DB-CCFFB8AD4D80.jpeg

350E002E-F63B-445F-8B22-00B2FD450FE1.jpeg

D8DE235C-E318-4101-85F8-6B63F91B5257.jpeg

A4B8AF6E-233F-420F-8426-098BB5F35501.jpeg

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to [solgt] Walkabout sin F82 M4 [salgsbilder s. 22]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...