Gå til innhold

[solgt] Walkabout sin F82 M4 [salgsbilder s. 22]


 Share

Anbefalte innlegg

Denne bilen er pokker så riktig og en fornøyelse å se ,ikke minst kjøre 😊

Alt er uforskammet riktig her .

Men pokker måtte tørke av glassene på mine ny innkjøpte briller fra Oddensenteret i Grimstad nå …Beholde eller selge ?😩😩

Huff dette ble litt sånn møkk for min del ,jeg mener hvem i helsike skal jeg nå være med i m4 med liksom ???

Neida handel og vandel må gå sånn er det .

Og regner med du koser deg glugg ihjel enda med den .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sveigis skrev:

Denne bilen er pokker så riktig og en fornøyelse å se ,ikke minst kjøre 😊

Alt er uforskammet riktig her .

Men pokker måtte tørke av glassene på mine ny innkjøpte briller fra Oddensenteret i Grimstad nå …Beholde eller selge ?😩😩

Huff dette ble litt sånn møkk for min del ,jeg mener hvem i helsike skal jeg nå være med i m4 med liksom ???

Neida handel og vandel må gå sånn er det .

Og regner med du koser deg glugg ihjel enda med den .

Takk for det, må ydmykt innrømme at jeg synes den er blitt helt strøken nå med helt riktige modifiseringer :) Haha, god kommentar om brillene der. Jeg sier ikke jeg vil selge, men skal vurdere det etter sommeren og Europaturen for å føle litt på om jeg da har fått oppfylt behovet eller om det ga mersmak.

Jeg føler bilen er for fin (kostbar) å ha dersom jeg "bare" bruker den til og fra jobb, rundt i lokalmiljøet og et par turer til Sørlandet, dvs. 6-8000 km i året. I fjor var det mye ting og tang som måtte ordnes og fikses, mens i år har det vært travelt på jobb så har ikke fått vært med på treff eller kjørt noe særlig. Også er det vel ikke til å stikke under en stol at en fort kan miste lappen både én og to ganger på ca. hver eneste tur om en blir tatt i de uheldigste ti sekundene, for bilen innbyr til kjøreglede... Høres kanskje rart ut, men er noe i det at jeg føler jeg har en skikkelig bra bil i F11'en også (det synes jeg selv etter jeg har kjøpt M4), og blir litt overkill med to biler på én person.  

Forhåpentligvis oppfører bilen seg fra de neste månedene, turen i sommer blir en suksess og lappen beholdes. Da beholder jeg nok bilen også, verditapet tror jeg ikke er så gale uansett de neste par årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, E.C. skrev:

Må vel bare kjøpe deg en M5 du så du kan ha kun én bil ;)

Som stasjonsvognmann er det lite bøse alternativer hos BMW, dumt F11 aldri kom som M5 for det hadde vært en drømmebil. F90 er kul, men igjen så savner jeg stasjonsvogn her. Nye M3 touring kommer altfor sent og fronten er fortsatt stygg. Audi RS6 fra 2020 (når Audi endelig klarte å lage et fint interiør) og oppover er nok det som står høyest på ønskelisten, men ligger litt høyt i pris enda. Alternativt kunne en X6M (F16) vært en tøff bil å eie :) G31 540i er heller ikke verst, men føler ikke den er tøff nok til den prisen. M6 GC (F06) er også en drømmebil, men føler den begynner å dra litt på årene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Walkabout said:

Som stasjonsvognmann er det lite bøse alternativer hos BMW, dumt F11 aldri kom som M5 for det hadde vært en drømmebil. F90 er kul, men igjen så savner jeg stasjonsvogn her. Nye M3 touring kommer altfor sent og fronten er fortsatt stygg. Audi RS6 fra 2020 (når Audi endelig klarte å lage et fint interiør) og oppover er nok det som står høyest på ønskelisten, men ligger litt høyt i pris enda. Alternativt kunne en X6M (F16) vært en tøff bil å eie :) G31 540i er heller ikke verst, men føler ikke den er tøff nok til den prisen. M6 GC (F06) er også en drømmebil, men føler den begynner å dra litt på årene nå.

Så hva står vi igjen med da? G21 M340i! Det er en utrolig kapabel bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Walkabout said:

Altfor dyr i forhold til det man får. Tror vi står igjen med en F11 520d som passerer 350 000 kilometer ;) 

Det er sant. X3 M40i begynner å nærme seg 650 lapper, og det hadde nok vært en morsom kindereggfamiliebil, men F11 frister faktisk mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Walkabout skrev:

Altfor dyr i forhold til det man får. Tror vi står igjen med en F11 520d som passerer 350 000 kilometer ;) 

Tenkte faktisk på samme bil M340i, helt enig at prisen er for høy. trossalt en 3 serie.  Støtter det med G31 540i, dog er ikke jeg like sikker på utseende. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tatt en vask i helgen, så på tide med et lite bildedryss. Gøy å nesten måtte gni seg i øynene hver dag over at drømmebilen er min egen. Veldig fornøyd med hvordan den ser ut nå. Stort sett jobbet overtid i vår, men håper å få litt mer tid til bilen fremover nå mot sommeren :) 

F4ED730F-C248-45FB-BCC7-E469E728A0E7.jpeg

6E0199CD-FDD2-4269-8440-14E5BB015393.jpeg

8DA24560-1711-4BF6-A7DA-D9551F66207D.jpeg

7DA89457-A503-44E2-867C-636E3BDBEA70.jpeg

C8E05877-C6B1-4087-8946-6D65054D7C51.jpeg

D52EFEFF-AE49-49E9-8BF6-0CEA364818EE.jpeg

7A98AB4A-F837-4242-BC3E-90FA91E59ABC.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig stilren og gjennomført! Liker at du har hele fangeren i bilens farge og kun en relativt diskret leppe under. Og ikke minst de utrolig fine 437'ene som med spacere og senk gir den det helt rette uttrykket sammen med leppa på koffertlokket som følger linjene der fra før. Men setter du vinge på denne sletter jeg deg på instagram! :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Saltkjelen skrev:

Denne bilen er så gjennomført! :) 

Takk for det - kommer fra Mr. Gjennomført selv ;) 

3 timer siden, Fahad skrev:

Clean og gjennomført 😍 Herlig å se originale CS baklykter og ikke de jalla CS look lyktene som nesten alle kjører med.

Takk Fahad! Gøy å få bilen i den standen jeg ønsker, ikke mye igjen å plukke på nå. Litt irriterende at det er så mye jalla CS-kopier rundt på markedet for tiden (selv F30 kjører rundt med slike nå), for da tror folk at mine også er det. Men for meg som originalpolizei er det godt å kjenne på at de er ekte vare :D 

2 timer siden, papertiger skrev:

Utrolig stilren og gjennomført! Liker at du har hele fangeren i bilens farge og kun en relativt diskret leppe under. Og ikke minst de utrolig fine 437'ene som med spacere og senk gir den det helt rette uttrykket sammen med leppa på koffertlokket som følger linjene der fra før. Men setter du vinge på denne sletter jeg deg på instagram! :D:D

Takk skal du ha, Bjørn! Er ikke noe fan av å kle bilens nedre paneler i mørke farger, da fremstår det som at bilen er høyere enn den er - og er jo akkurat det motsatte av det en ønsker å oppnå :) Ble veldig godt fornøyd med felgene etter de ble remaskinert og lakkert, gjør mye for helhetsinntrykket. Kunne gjerne tenkte meg Hamann-felger eller style 666, men koster mer enn det smaker. Haha, hadde blitt en råfrekk vinge om jeg hadde tatt meg råd, men blir nok ikke noe av det :D 

2 timer siden, Orjan skrev:

Meget gjennomført bil! Austin yellow er en perfekt farge på F8x 👍

Tusen takk :) Ja, føler denne fargen kler bilen godt, akkurat passe stor overflate til at det ikke blir for mye. Min soleklare favorittfarge på F8X, men sakhir orange er jo også flott :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Walkabout skrev:

Takk for det - kommer fra Mr. Gjennomført selv ;) 

[...] Litt irriterende at det er så mye jalla CS-kopier rundt på markedet for tiden (selv F30 kjører rundt med slike nå), for da tror folk at mine også er det. Men for meg som originalpolizei er det godt å kjenne på at de er ekte vare :D 

Hehe. Det er bare å slå på blinklyset det, så skjønner man umiddelbart at det er ekte vare. Alle disse uoriginale variantene har jo sekvensielle blinklys med lysstyrke på nivå med et telys. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to [solgt] Walkabout sin F82 M4 [salgsbilder s. 22]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...