Gå til innhold

[solgt] Walkabout sin F82 M4 [salgsbilder s. 22]


 Share

Anbefalte innlegg

På 5.6.2021 den 20.59, Walkabout skrev:

Skal ha ferie i F11’en i år så vurderer å leie ut M4’en tre uker fra begynnelsen av juli når jeg er på Norgesferie. For at jeg skal gidde så ser jeg for meg en totalpris på cirka tusen kroner dagen, men vil variere litt avhengig av antall kilometer som ønskes kjørt. Aner ikke hva «markedspris» på dette er, men det er nå hva jeg tenker iallfall. 

Skudd i mørket, men gi beskjed om noen er interessert (leietaker og alle førere må være over 25 år) :) 

Nå blir det heller opplakkering av front og diverse plastdeler i ferien, så da blir det heller ikke å leie denne bort (dersom noen skulle se det ovennevnte nå og være interessert) :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fin oppgradering jeg ikke har nevnt enda er at en av nøklene er «konvertert» inn i et X5M-nøkkelskall. Selvsagt gjort av tidligere eier, og ikke meg :) 

F10-nøkkelen er til venstre her for sammenligning. Nøkkel i midten er standard F82, mens den til høyre er fra X5M. Sistnevnte føles bedre i hånden og er litt mer forseggjort :) 

A070E6A5-0A30-4B5C-99C9-CA3FE030EBD4.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være noe ekstra lodd i den X5M nøkkelen for jeg synes min virker mer solid og holdbar enn dama sin nøkkel til X2en sin. Min er lik den til venstre og hennes den til høyre. Synes X2 nøkkelen virker lett og plastic fantastic. Men den ser mye penere ut da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, StigJ skrev:

Må være noe ekstra lodd i den X5M nøkkelen for jeg synes min virker mer solid og holdbar enn dama sin nøkkel til X2en sin. Min er lik den til venstre og hennes den til høyre. Synes X2 nøkkelen virker lett og plastic fantastic. Men den ser mye penere ut da. 

Det er det nok, for den til høyre er tyngre enn de to andre :) 

15 timer siden, A.A skrev:

Jeg har også tenkt på en slik nøkkel. Men er det koding, får man kjøpt de fra forhandler, eller "privat" ordning?

Aner ikke dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Walkabout changed the title to [solgt] Walkabout sin F82 M4 [salgsbilder s. 22]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...