Jump to content

Walkabout sin F82 M4 [rød start/stopp-knapp og flytende senterkopper s. 2]

Recommended Posts

• Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Her kommer tråden på det som har gått fra å være min drømmebil til å simpelheten bli min bil - F82 M4 i Austin Yellow   Dere som er bevandret her kjenner sikkert til denne fra @lagunillasitt eie.

Etter mye leting er det nå på vei en brukt hub fra Tyskland, så da bør det ordne seg ganske greit - og jeg får beholdt de keramiske skivebremser til en brøkdel av prisen

Fikk knipset noen bilder ved nye Finansparken, er en ganske kul location et par steinkast fra der jeg bor. Blir bare mer og mer fornøyd med denne, og gleder meg til å fikse opp i litt lakk i fronten s

Posted Images

På 5.6.2021 den 20.59, Walkabout skrev:

Skal ha ferie i F11’en i år så vurderer å leie ut M4’en tre uker fra begynnelsen av juli når jeg er på Norgesferie. For at jeg skal gidde så ser jeg for meg en totalpris på cirka tusen kroner dagen, men vil variere litt avhengig av antall kilometer som ønskes kjørt. Aner ikke hva «markedspris» på dette er, men det er nå hva jeg tenker iallfall. 

Skudd i mørket, men gi beskjed om noen er interessert (leietaker og alle førere må være over 25 år) :) 

Nå blir det heller opplakkering av front og diverse plastdeler i ferien, så da blir det heller ikke å leie denne bort (dersom noen skulle se det ovennevnte nå og være interessert) :) 

En fin oppgradering jeg ikke har nevnt enda er at en av nøklene er «konvertert» inn i et X5M-nøkkelskall. Selvsagt gjort av tidligere eier, og ikke meg :) 

F10-nøkkelen er til venstre her for sammenligning. Nøkkel i midten er standard F82, mens den til høyre er fra X5M. Sistnevnte føles bedre i hånden og er litt mer forseggjort :) 

A070E6A5-0A30-4B5C-99C9-CA3FE030EBD4.jpeg

Må være noe ekstra lodd i den X5M nøkkelen for jeg synes min virker mer solid og holdbar enn dama sin nøkkel til X2en sin. Min er lik den til venstre og hennes den til høyre. Synes X2 nøkkelen virker lett og plastic fantastic. Men den ser mye penere ut da. 

Jeg har også tenkt på en slik nøkkel. Men er det koding, får man kjøpt de fra forhandler, eller "privat" ordning?

17 timer siden, StigJ skrev:

Må være noe ekstra lodd i den X5M nøkkelen for jeg synes min virker mer solid og holdbar enn dama sin nøkkel til X2en sin. Min er lik den til venstre og hennes den til høyre. Synes X2 nøkkelen virker lett og plastic fantastic. Men den ser mye penere ut da. 

Det er det nok, for den til høyre er tyngre enn de to andre :) 

15 timer siden, A.A skrev:

Jeg har også tenkt på en slik nøkkel. Men er det koding, får man kjøpt de fra forhandler, eller "privat" ordning?

Aner ikke dessverre.