Gå til innhold

M3 E90 solgt, X3 M40i familiebil på plass.


Olaandref
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Orjan skrev:

Herlig bil! Jeg har virkelig sansen for 4-dørs M-biler, og E90en ser tøffere og  bredere ut enn E92. Og det er jo absolutt et pluss at det er færre av dem 👍 Kjør på med bilder 😁

Blir nok litt mer bilder når jeg kommer hjem, har veldig lite bilder av den fra før 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg får montert x pipes på bilen etter hvert så bør/må jeg vel mappe den? Vil tro at den får verdier fra lambdasonder som blir feil i forhold til original mapping? Eller er jeg på bærtur nå? 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye frontlykter og ballast på plass. Gikk som nevnt for Magneti Marelli, har hatt et duggproblem i alle BMWene med originallykter jeg har hatt fra før, så derfor prøver jeg uoriginalt nå. Tror neppe disse er dårligere enn de originale, men det gjenstår å se.

Har og bestilt nye bremseskiver og klosser fremme, de gamle er forsåvidt ikke utslitt, men har merket litt antydning til vibrasjon ved nedbremsing, så da skifter jeg disse.

A5100996-D7C6-44A4-974C-BEBFFEC1C43E.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, sveigis skrev:

Det blir nok perfekt skal du se med nye lykter .

Gjør veldig mye med nye lykter .😊

Ja, bare det å ha blanke glass igjen, får nesten nybilfølelse på kjøpet 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Tror jeg så deg i Oslo-området for ikke så lenge siden. Så i alle fall en svart E90 M3 med US-lys (sidemarkeringslys foran), og i mine øyne satt dette virkelig prikken over ien. Knalltøft. :) 

Artig at det er flere nerder som meg som legger merke til sånne detaljer :-D 

Endret av Orjan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Tror jeg så deg i Oslo-området for ikke så lenge siden. Så i alle fall en svart E90 M3 med US-lys (sidemarkeringslys foran), og i mine øyne satt dette virkelig prikken over ien. Knalltøft. :) 

Det kan ha vært meg ja, men jeg lurer på om ikke han som jeg kjøpte X pipes med og hadde US modell, syns huske det. Uansett, jeg liker den detaljen selv, ikke minst de helrøde baklysene. :)

5 minutter siden, Orjan skrev:

Artig at det er flere nerder som meg som legger merke til sånne detaljer :-D 

Rart hva man legger merke til, har selv en del slike detaljer jeg fort ser. 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Olaandref skrev:

Nye frontlykter og ballast på plass. Gikk som nevnt for Magneti Marelli, har hatt et duggproblem i alle BMWene med originallykter jeg har hatt fra før, så derfor prøver jeg uoriginalt nå. Tror neppe disse er dårligere enn de originale, men det gjenstår å se.

Har og bestilt nye bremseskiver og klosser fremme, de gamle er forsåvidt ikke utslitt, men har merket litt antydning til vibrasjon ved nedbremsing, så da skifter jeg disse.

Magnetti Marelli er OEM til X5 E70 på baklykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Orjan skrev:

I følge Hvem eier bilen? Finn kjøretøyets eier (regnr.info) er det 15 E90 M3 i Norge, 12 EU-versjoner (8 av dem LCI) og 3 US-versjoner (en LCI).

(har brukt ch.nr info fra BMW M Registry - FAQ E90 + E92 + E93 M3 - så ta dette med en klype maldon-salt :-D ) 

Ble nettopp solgt en til en her inne på forumet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Olaandref changed the title to M3 E90 Competition 2011. Vurderer å selge felgene til fordel for nye. Ta kontakt for mer info.
  • Olaandref changed the title to M3 E90 solgt, X3 M40i familiebil på plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...