Gå til innhold

M3 E90 solgt, X3 M40i familiebil på plass.


Olaandref
 Share

Anbefalte innlegg

Går å venter på to nye dekk til felgene, bestilt på dekkonline, kjenner jeg begynner å bli utålmodig på leveringstiden deres. Dekkene ble bestilt den 18 Mai, men har stått på stedet hvil siden den 21 Mai i følge sporingsappen, som er på tysk og mildt sagt lite imponerende. Noen som har erfaring med dekkonline her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Olaandref skrev:

Går å venter på to nye dekk til felgene, bestilt på dekkonline, kjenner jeg begynner å bli utålmodig på leveringstiden deres. Dekkene ble bestilt den 18 Mai, men har stått på stedet hvil siden den 21 Mai i følge sporingsappen, som er på tysk og mildt sagt lite imponerende. Noen som har erfaring med dekkonline her? 

Har brukt de flere ganger, rask levering ut fra Tyskland, men når det kommer til terminal i Norge til Post Nord(PolskiNord), da begynner problemene. De har ikke kontroll. Når jeg fikk dekk første gang kom de å leverte 2 dekk ene dagen og dagen etter fikk jeg to leveranser med 2 timers mellomrom. Alle dekk blir sendt som kolli hver for seg.

Siste gangen fikk jeg beskjed om at de var kommet, men de fant dem ikke igjen på terminalen, brukte flere dager før jeg fikk levert. PostNord har ikke oversikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Ampera her, opplev det flere ganger selv. Kjapt håndtert av Dekkonline, så blir det full stopp når de kommer til Norge. De blir liggende rolig på de forskjellige terminalene i flere dager, ikke godt å si hvorfor. Når de er nærme nok hent de på terminalen selv. Og spor de på PostNord sine sider, trenger ikke bruke Tysk app :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det virker som problemet ligger der ja, dekkene har stått i transport siden 21 mai nå. Sjekket pakkesporing på postnord sin side og, viste det samme der. 40 min og null svar på kundeservice, chaten er stengt, selv om det er innenfor åpningstid. Kjører opp på terminalen på Alfaset nå, se om jeg finner noen der.

Endret av Olaandref
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten status oppdatering her. Jeg dro til Postnord sitt hovedkontor på Alfaset og møtte en veldig hyggelig jente i skranken der, hun sjekket velvillig opp hva som hadde skjedd, men dekkene står på en eller annen måte fast i Tyskland. Jeg fikk til slutt fatt i en fra Dekkonline på telefon, etter under to min venting, så det var jo helt utrolig. Der er tydeligvis noe feil med sporingen, men han ville ta kontakt med transportør. Så da får vi se, når man først får fatt i folk så virker det som det er vilje til å ordne opp. :) 

Men det blir nok ikke bestilt der igjen, det blir for lenge å vente når felgene ligger ferdig lakket og jeg vil ha bilen på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dukket opp to Michelin supersport dekk i rett dimensjon på Finn bare 15 min kjøretur unna, nok mønster til en god sesong minst, til 800 kroner må jeg si meg fornøyd med den handelen. Så da blir det å hente felger på mandag. 👌 Om noen har bruk for to Michelin super sport i 255/35.19" så er det mulig jeg selger de jeg venter på fra dekkonline, gi et pip om det er av interesse 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg hentet felgene, meget godt fornøyd med lakkjobben, var litt skeptisk når jeg fikk tilsendt bilde, fikk ikke helt rette inntrykket av fargen, men den ser veldig bra ut live, forandrer litt tone i forhold til lyset. Tror dette skal matche bilen veldig bra. Handlet og inn nye trekk til de, satser på å holde de ripefri en stund. 🤞Ellers hentet jeg et par brukte dekk med en trivelig kar med en flott M2 stående i garasjen i går, må si jeg liker de bilene der. 👌

202C1030-5617-4268-B7A0-A2AB7EBE28F1.jpeg

9A5EFAE8-3897-4587-B744-35B062EB0234.jpeg

1CFB4930-CC74-4176-8BA5-2015D214E3A6.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.6.2021 den 1.42, Daniel. skrev:

Tror det der blir ganske tøft på svart bil jeg :)

Har litt troen selv, har saumfart nettet i lang tid etter bilder av sorte M3er med bronze felger, det vanskelige var å finne en lakk med rette fargen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var man hjemme på Sunnmøre igjen, rakk så vidt å få hentet litt pakker i posten før helgen slo inn. Satser på å få hentet nylakket frontfanger på mandag, så må jeg få skrudd litt bil frem over. Ikke minst få på felgene, nesten så jeg får lyst å montere de i kveld. 😂

F8041407-3603-4DE0-867D-60923868A376.jpeg

871EE751-E4A5-4BB9-9D28-CCBB18153E4C.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Olaandref skrev:

 Ikke minst få på felgene, nesten så jeg får lyst å montere de i kveld. 😂

 

Det synes jeg du skal gjøre, Astra’en fortjener noe annet enn de hjul-kapslene 😁

Endret av Orjan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Olaandref changed the title to M3 E90 Competition 2011. Vurderer å selge felgene til fordel for nye. Ta kontakt for mer info.
  • Olaandref changed the title to M3 E90 solgt, X3 M40i familiebil på plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...