Gå til innhold

ingvaldsen sin E70 30SD - solgt


Ingvaldsen
 Share

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Ron Jeremy skrev:

E70 er så nydelig, lyse komfortskinn i merino hever bilen med 100.000.- med en gang - lekkert!

Spør om og se skjermbildene hans fra e70gruppa på face, ikke alle er enige der😂 jeg er forøvrig enig med deg. Ser så mye bedre ut med dette interiøret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt nydelig det her👍 Løfter bilen utrolig mange hakk i mine øyne. Imponert over arbeidet du gjør med bilene dine og hvor mye du tar tak i. 

At hvitt skinn får litt blanda respons er vel ikke uvanlig - for et par år siden så jeg kun på svart interiør, mens nå er det hva jeg helst unngår. 

Googla meg fram til at 5-seter er ca 45 kg lettere enn 7-seter, men ikke helt sikker på om det stemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig enig om at dette ble 10 av 10 poeng helt klart og sier det igjen ,tidene har har forandret seg betraktelig når det kommer til dette med litt farge innvendig .

Før skulle jo alle ha sort innvendig og farget interiør ble jo lagt ut gratis omtrent .

De gangene jeg har handlet bil ,har jeg automatisk fått farger innvendig og det kunne ikke passet meg bedre .

Likevel så er det  mange den dag idag som sverger til sort interiør og ser på lyst/ farget som ikke pent .

Men i mine øyne Jostein er dette nydelig .🙏😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, HenrikSolberg skrev:

Dette ble vanvittig lekkert!!

Flere store fremtidsplaner på lur? 🙂

 

Takktakk!

planer å planer, tenker det nærmer seg at cic retrofit blir ferdigstilt!

Vil også ha gjernlysassistent, man må vell ikke ha adaptive pys for at det skal fungere ?

Headup kommer nok inn samtidig som skinndash når den tiden kommer!

varmeratt kommer også!

har fortsatt planer om ettermontering av webasto, ble motivert når retrofit kittet fra bmw kostet kun 17500 med ny ccn rabatt hos gs🤠

lukter litt på softclose om jeg kommer over et billig sett🤔

nærmer seg jo vinter og har idag 20" vinter dekk i 275 å 315 hakke pigg, men på mindre pene felger som jeg vil bytte ut ganske snart!

12 timer siden, ahj skrev:

Ble nydelig dette @Ingvaldsen

Men de nakkestøttene, må ikke de byttes til nye hvis de er utløst? 

Takk! 
 

det samme fryktet jeg! Men heldigvis får du kjøpt kit fra bmw med nye landning og holder for å resette nakkestøttene😁 operasjonen er vist på tidligere innlegg

 

4 timer siden, laffe skrev:

Helt nydelig det her👍 Løfter bilen utrolig mange hakk i mine øyne. Imponert over arbeidet du gjør med bilene dine og hvor mye du tar tak i. 

At hvitt skinn får litt blanda respons er vel ikke uvanlig - for et par år siden så jeg kun på svart interiør, mens nå er det hva jeg helst unngår. 

Googla meg fram til at 5-seter er ca 45 kg lettere enn 7-seter, men ikke helt sikker på om det stemmer. 

hvitt er kanskje hakke mer dristig en brunt eller lignende, men i den tilstanden som er på dette interiøret så må det være et løft på alle måter🤠

var det to biler som ble sammenlignet på samme vekt eller er det ut i fra registreringsvekt?

nekter å tro det kan være mindre enn 100kg, jeg demonterte jo bly å erstattet det med isoporbenk å litt sponplate😂

 

1 time siden, Saltkjelen skrev:

Disse vil vi se. 😂

Okei da💩

3CF5ED5D-4804-48B8-B53E-9FD9E9E0BACE.thumb.png.d49d3f7e8fdfc5a420f00a794eefd108.png6F47CD17-9724-4F3B-8773-45D77F921551.thumb.png.b935b973b98ce945b0849a6fdd18fe03.png35BF714D-D62A-43EA-B2F4-30A6F300A3AE.thumb.png.711360496dca981caf2d3dd23ded8537.pngA42CD166-D3A7-46B0-AA36-32BFF3A31317.thumb.png.345675355cc936c809df1f5f117478e4.png

miami vice stil, den likte jeg😂 etter flere kom inn i bildet vedtok pessemisten at bilen gikk ivertfall ned 50 000kr i verdi pga lyst/farget interiør over svart🤠

———————————

over til Moss! Det straffer seg å være på jobb i mer sivilserte strøk... så nettopp på en e92 m3 med dkg og kw clubsport🤦🏼‍♂️
E01D4F4C-B175-4852-AB4F-A118B5020B03.thumb.jpeg.abcc0992cfb031e0838ad7cc608d88fe.jpeg33E0733E-C033-4949-9628-A85BC2C07480.thumb.jpeg.e70d426d54cf620f93501b005ea1eb23.jpeg

skal si dere at eier ga meg ett blikk å grimase når jeg sa at den kanskje kom til å få dieselmotor å automatkasse om den ender opp i mitt eie 😂

har egentlig mye imot hvit bil, denne var gått 89k km og har kw clubsport oz hjul og full titan acropovic eksos

oppgraderinger for godt over 100k i nypris. Men om den er verdt 550k får vi se🤠 nå må de snart komme en viss m550d for salg før jeg kommer på flere slike ideer😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst skinn er jo helt nydelig. De gutta som kommentert er jo sikkert samme gjengen som handler felger hos sharif, tuning hos lokale Riis bilglass, led lys med BMW logo under dørene og sist men ikke minst m sport stripene i nyrene.

Nydelig behandlet lyst skinn sammen med brunt skinn er på topp hos meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate det er mye ræl i de Facebook gruppene.  Om du plukker bort de som er misunnelige og de som har hørt det av noen som har hørt det av noen som har hørt det av Ronny på den lokale Shellstasjonen så er det i beste fall bare ei håndfull igjen som faktisk har førstehåndserfaring i det de uttaler seg om.  Uansett så må man ha bilen slik man liker selv, ikke slik som neste eier vil ha det.  

Det nye interiøret så smashing ut 👌

Endret av Hpi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitt ble veldig bra i din bil, men de andre har jo et poeng, svart er det som er enklest å selge, vanligvis. Jeg ser at mange her på forumet liker brunt, men for meg så er det "no-go". Tips om å beholde interiøret kunne de på FB spart seg for, men tatt i betraktning det normale nivået på FB så var ikke dette så ille 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ingvaldsen skrev:

Takk! 
det samme fryktet jeg! Men heldigvis får du kjøpt kit fra bmw med nye landning og holder for å resette nakkestøttene😁 operasjonen er vist på tidligere innlegg

 nå må de snart komme en viss m550d for salg før jeg kommer på flere slike ideer😎

Morsomt å se på innsiden av de nakkestøttene. Var i en bilulykke for noen år siden i en E60 med slike, vi var de eneste fra de 4 bilene som ikke fikk nakkeslenge takket være de. Så de fungerer veldig bra! :D 

Nå aner ikke jeg hvilken bil det er, men er du sikker på at eier kommer til å selge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2021 den 9.07, ahj skrev:

Morsomt å se på innsiden av de nakkestøttene. Var i en bilulykke for noen år siden i en E60 med slike, vi var de eneste fra de 4 bilene som ikke fikk nakkeslenge takket være de. Så de fungerer veldig bra! :D 

Nå aner ikke jeg hvilken bil det er, men er du sikker på at eier kommer til å selge? 

Godt å høre at de kanskje virker ! 
 

Ber til våre herre skaper hver dag om at eier snart har lyst til å selge, er på ingen måte en troende person men om akkurat den bilen må man ha håpet å troen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ingvaldsen skrev:

Godt å høre at de kanskje virker ! 
 

Ber til våre herre skaper hver dag om at eier snart har lyst til å selge, er på ingen måte en troende person men om akkurat den bilen må man ha håpet å troen 😂

Har man håpet og troen kommer man langt,pluss ei litt ekstra stor lommebok å friste med 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Ingvaldsen changed the title to ingvaldsen sin E70 30SD - solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...