Gå til innhold

Å finne en erstatter til min E65 LCI (E70/F01)


Bayerfun
 Share

Anbefalte innlegg

Det stemmer @Ingvaldsen. Ingen større forskjeller som jeg vet om, sånn bortsett fra fasongen da. Merkbart større enn F10. Sittestilling/utsikt er en mellomting mellom F10 og E70, egentlig akkurat passe for meg i alle fall.

Får bare håpe N57S-motoren ikke skaper problemer i nærmeste fremtid 🤔 Tror i alle fall ikke jeg tør å spørre TRF om hva han har for denne motoren på noen år ennå 🤐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Bayerfun skrev:

Det stemmer @Ingvaldsen. Ingen større forskjeller som jeg vet om, sånn bortsett fra fasongen da. Merkbart større enn F10. Sittestilling/utsikt er en mellomting mellom F10 og E70, egentlig akkurat passe for meg i alle fall.

Får bare håpe N57S-motoren ikke skaper problemer i nærmeste fremtid 🤔 Tror i alle fall ikke jeg tør å spørre TRF om hva han har for denne motoren på noen år ennå 🤐

Etter det jeg har lest meg opp på så er det ingen feil bundet direkte til høy effekt🤔

men du får jo raskt frafall fra forsikring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke noe jeg har planer om å tune uansett, for den føles sånn passelig sprek med sine trehundreognoe foler.

Får heller bruke litt tid på å finne ut hva som skal til for retrofit av rattvarme, sånn først og fremst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil :) Var lenge skeptisk til denne modellen, men med riktige modifikasjoner synes jeg de blir utrolig kule. 

Ang ettermontering av rattvarme er det rimelig plug and play siden du allerede har LCW i bilen, dermed har du den riktige SZL modulen. Hvis bilen har speed limit info, så er det bare å kode inn LDW samtidig så får du enda en knapp i gullrekka :)

Edit: med plug and play mener jeg selvfølgelig et annet ratt med varmetråder. Like greit å finne et ratt med alt av utstyr da, som paddle shifters? :)

Edit 2:

Ser at bilen har både 8TH og 5DF, da sier jeg kjør på med LDW retrofit i samme sleng :D

Endret av ///M-ini95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :) Har alltid hatt sansen for GT, men ser de ikke så ofte langs veien så jeg har ikke gjort så mye annet enn å se på bilder. Det er i alle fall en relativt sjelden modell her i landet.

Det var god info å få med seg. Kanskje ikke så halvgalt å få det ettermontert da. Bilen har speed limit info ja, så da kan det bli flere ting samtidig. Må selvfølgelig ha nytt bryterpanel også.

Ratt koster en del som nytt i alle fall, men kan hende man finner noe som er brukt og i god stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier som regel å dukke opp noen ratt i OK tilstand. Jeg kjøpte mitt ratt helt nytt fra utlandet, men ba dem plukke vekk airbag, lister og knapper. Sparte dermed ganske mange tusenlapper sånn sett bare der, tilegg til at rattet med airbag allerede var billigere enn hva man får i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...